FamiliehotelWeer vandaag21°10°
Hotel Mercure Winchester Wessex

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Winchester Wessex voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Winchester Wessex in het Nederlands

2008

Schitterend gebied

Mevr H Schiffel
8-12-2008

Het hotel ligt prachtig centraal in het centrum van het oude Winchester,naast de kathedraal.De kamers zijn ruim en als je geluk hebt,zoals wij,kijk je uit op de kathedraal.Alles is op loopafstand.Je kunt er ook heerlijk wandelen langs de rivier de Itchen en door het oude gedeelte.

Gereisd Met vrienden in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Winchester Wessex in Winchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Winchester Wessex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.