Camping Fairfields Farm

1 review over Camping Fairfields Farm in het Nederlands

Mooie nette camping

Stefan,
22-2-2017

Mooie / simpele nette camping dichtbij de kust, maar niet aan zee. Aan de camping vast zit ook een soort mini "kinder" boerderij, met wat geiten, eenden en een varken.

De camping heeft buiten de receptie een "Warden" die de boel schoonmaakt en in de gaten houdt. Wij hebben hier wat woorden mee gehad ivm het gebruik van de afwasbak als badje voor onze zoon. Dit was wat onaangenaam, maar goed, er zijn geen baby voorzieningen dus je moet wat.

Ik zou zeggen, niet teveel van die Warden aantrekken, dan is het een erg leuke camping.

Je krijgt bij reservering ook direct een lijstje met regels toegestuurd ;)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fairfields Farm in Westham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fairfields Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.