Bed and Breakfast Bulltown Farmhouse

Bed and Breakfast Bulltown Farmhouse

9Fenomenaal

Engeland, South East London, West Brabourne

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Bulltown Farmhouse?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

2 reviews over Bed and Breakfast Bulltown Farmhouse

• 9jbtvisser17-08-2014

Heerlijke ervaring

Deze B&B ligt op een half uurtje van Dover. De omgeving is werkelijk prachtig. Al is het even wennen (en zoeken!) op de zeer smalle Engelse landweggetjes. B&B is heel mooi. Kamer zeer schoon met koffie en koekjes. Wij hadden de familiekamer en ik vond alleen het (moderne) stapelbed een beetje uit de toon vallen. De ontbijtkamer met reuze open haard maakte dat wel weer goed. Ligging geef ik een 7 omdat het zoeken is, maar het ligt dus wel heerlijk in t engelse land. En oja, op 3 minuten afstand ligt de beste Pub van Kent. Heerlijk gegeten daar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9wilma16-11-2009

Schitterende B&B "Romantisch"

Wat een geweldig B&B, vriendelijke ontvangst van gastvrouw. Sfeervolle kamers in oude/brocante stijl. Mooie eetkamer bij oude schouw, met hele grote eettafel. Prima uitgebreid ontbijt, echt genieten!! Ligging is afgelegen en heerlijk rustig. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2009

0 tips over Bed and Breakfast Bulltown Farmhouse