Reviews over Tonbridge

Perfect

Koen
    18-12-2012

Zeer goed hotel. Het ligt wel vrij afgelegen van alles. Personeel is zeer vriendelijk. Kamers zijn ruim, brandschoon en modern ingericht. Er is een zeer grote flatscreen tv, een badkamer met bad en douche, een waterkoker met gratis koffie/thee en een prima ruim bed.

Het restaurant ernaast is zeer goed. Lekker eten tegen een redelijke prijs. Het ontbijt is wat beperkt in keus, maar verder prima en prijs/kwaliteit ervan zijn ook in orde.

Vanaf London Heathrow vliegveld kun je met de underground (metro) naar Picadilly Circus reizen via de Picadilly lijn. Dit duurt ongeveer 50 minuten. Vanuit daar kun je met de Bakerloo metrolijn naar Charing Cross. Dit duurt zo'n 10 minuten. Daar kun je overstappen op de trein naar Hildenborough. Deze treinreis duurt ca. 45 minuten. Het treinstation ligt wel erg afgelegen met niets of niemand in de buurt. Zorg dus dat je vooraf vervoer regelt daar, zoals bijvoorbeeld een taxi. Het is anders ongeveer 45 minuten lopen vanaf het station naar dit hotel.