Reviews over Tilford

kom graag een keer terug

monique visser,
    29-3-2018

heerlijk rustig, mooi huisje met bad, pub vooraan de straat en naast terrein van de golfbaan met mooi, groot wandelgebied.

keurige handdoeken en opgemaakte bedden.

kan eigenlijk niks negatiefs bedenken

Heerlijke week

Rene,
    5-8-2013

Zijn 1 week gebleven en dat is lang genoeg omdat je voor alle leuke uitstapjes een flink stuk moet rijden. De lodge was prima ruim en van alle gemakken voorzien. De Duke of Cambridge is een heerlijk restaurant (wil het geen pub noemen). Wi-Fi werkte niet ondanks dat we zowat tegen de receptie aanstonden.

Prachtig, Rustig Park

Fam. Cornelisse,
    21-8-2011

4 nachten in Tilford Woods geweest. Schoon, mooi en rustig park. Huisjes zijn ruim, schoon en compleet. Dames van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. Op park is verder niet veel te doen, de pub aan het begin van het park is een prima eetgelegenheid. Er is een kleine speeltuin met picknick tafels. Prima uitvalbasis voor vele uitstapjes. Byv. Londen met de trein binnen 50 min op Waterloo station. In dit park kan je met een gerust hart verblijven.Huisjes zijn compleet met afwasmachine en oven. Beetje gemis is een koffiezetapparaat maar wij hebben ondervonden dat de Engelsen dit niet kennen.

prachtige omgeving en een rustig park

carina,
    25-5-2011

Heerlijke plek om te zijn, park is rustig. Mooi aangelegd, verder weinig te doen op park. maar de pub direct grenzend aan het park is super en met speeltuin en picknickbanken op het gras ook erg leuk voor de kids.

Omgeving is geweldig, echt engels. Kortom echt een aanrader!!

Mooi rustig park

Fam_Mulder,
    18-9-2010

We zijn een week op Tilford Woods geweest en dit is ons goed bevallen. De huisjes zijn mooi maar wel "Engels" ingericht. De ligging is ideaal voor het maken van uitstapjes en het park is gelegen in een mooie groene omgeving.

Tilford scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews