Hotel Zanzibar Internationalstersterster

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Engeland, South East London, St-Leonards-on-sea

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Zanzibar International?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Zanzibar International voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1 review over Hotel Zanzibar International

• 10Guido Verhelst06-06-2011

Een droomhotel

Klein luxe-boetiekhotel met slechts 7 suites en totnogtoe zonder restaurant (nieuw restaurant komt er in de zomer van 2011). Zeer vriendelijke ontvangst, zeer uitgebreid èn uitstekend keuze-ontbijt dat je in de ontbijtzaal, in de tuin of in je suite kan nemen. Er is een honesty-bar: bedien jezelf van drank en bijbehoren en noteer op een lijstje wat je verbruikte (and be honest). De eigenaar (Max) is overvriendelijk en doet er alles aan om het je naar je zin te maken, geen enkele moeite is hem te veel. Hij beveelt je ook de beste restaurants in de omgeving aan. Wij verbleven in de penthouse suite (Manhattan) met prachtig uitzicht op zee en met alle modern comfort: ingerichte keuken met koffie- en theefaciliteiten, 2 flatscreen TV’s, een "open" bad (in de slaapkamer) en een regendouche (in de badkamer), een salon met aquarium (met goudvissen) dat dienst doet als salontafel, een echte jukebox (!) en een verrekijker op statief. Klasse!

Gereisd met partner in mei 2011

0 tips over Hotel Zanzibar International

0 vragen over Hotel Zanzibar International

• Adres9 Eversfield Place TN37 6BY(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website