Vakantiepark Combe Haven

20 reviews over Vakantiepark Combe Haven

• 2018
    9Fermont06-08-2018

Fijn verblijf

In plaats van een 2 slaapk. caravan kregen wij er een met 3 slaapkamers. Deze caravan was ook nog eens als nieuw met een ruime woonkamer/keuken. Het zag er super netjes uit en we hadden zelfs een over, grill en magnetron. Het park is fijn al hebben we zelf nauwelijks gebruik gemaakt van de faciliteiten. De winkel is niet te duur, groente is wat schaars. De pannen zijn eigenlijk wat aan de kleine kant als je met 6 personen zou zijn, met 4 personen ging het net. In plaats van het zwembad zijn we elke keer naar de zee gegaan. Dit is zo'n 10 min lopen naar het strand van Bulverhythe (de brug over bij Bridge Way), de kinderen klommen hier graag op de stenen. Of 5min met de auto naar het strand van Hastings. Hastings en Rye zijn leuke plaatsen om te bezoeken. Op het park zitten eigenlijk alleen maar Britten.

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    7Richard en Esther06-09-2017

Prima camping,wel op een hoge heuvel

Langs alle caravans netjes een pad aangelged. Zitje van 9 tegels. Stacaravan oud, maar prima en schoon. Let alleen op, hij is gebouwd op een heuvel. Wij stonden onderaan en je bedacht je wel 2x om even naar boven te gaan waar de receptie en alle entertaiment is. Ook het entertaiment kost gauw 8pond per persoon, handboogschieten, klimwand enz enz. Alleen zwembad was gratis. Verder een lekkere grote gokhal, met aansluitend alle "foute" engelse spelshows. Geweldig. Daar zat ook de Burgerking. Helemaal leuk. Winkeltje tot een uur of 11 open, echt ideaal.

• 5Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Familie_Van_Hove17-08-2017

een belevenis

Het had wel wat zo'n caravanpark. De eerste keer dat we dit boekten... Supervriendelijk personeel, heel wat mankementen bij de stacaravan: stoel te weinig, koelkast zonder bakjes om iets weg te steken, 2 dekbedden en een hoofdkussen te weinig, huisraad te weinig, verstropte afvoer van toilet ... Gelukkig werd er (op het hoofdkussen en de huisraad na, waar we nog steeds op wachten) snel een adequate oplossing gevonden. De Burger King en de Italiaan in het park waren wel fijn, het lunapark was eerder hallucinant: nog nooit gezien op camping of in een park; Winkel was dik ok, zwembad was erg veilig met wel 5 redders, de rolschaatspiste was ook erg fijn. jammer dat er alleen (gratis) Wifi was in de cafetaria. handig om weten: zelf Senseo meenemen of koffiefilters want deze waren niet aanwezig in de caravan. Ook geen afwasmachine trouwens :-) We brachten een bezoek aan Hastings, het klimparcours van Go Ape in Bedgeburry, gingen naar Canterbury. Aanraders! Balspelen verboden in het park!

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8vakantiegangers28-04-2017

in voorseizoen echt waar voor je geld

Inderdaad een echt engels caravanpark met allemaal caravans op een rij. Zonder schaduw. Maar geen last van in voorjaar. Veel zon gezien. We hadden caravan van nog geen week oud met lekkere centrale verwarming. Eenvoudige keukeninrichting. Fijne banken goede bedden maar wel erg smal.prima prijs kwaliteit in voorjaar. Vriendelijk personeel en schoon park. Restaurant goede prijs kwaliteit verhouding. Gokhal echt engels wel leuk om te zien. Geen gebruik gemaakt van zwembad entertainment etc. Erg dure campingwinkel maar 2 grote tesco's vlakbij. Veel gezien mooie uitvalbasis voor londen vanaf camping naar treinstation gelopen en dan met trein tot hartje londen. Enige minpunt was slechte wifi welke alleen in bar beschikbaar is.

• 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• Oude reviews

8Erik30-10-2014

Goeie locatie voor uitstapjes dicht bij zee

Groot park met alleen maar stacaravans. Wij zaten in type Superior van een paar jaar oud, zag er mooi uit en ruime indeling met uitgebreide keuken. Minpuntjes: de caravan was slecht schoongemaakt en er is geen tuinmeubilair. Maar park is mooi aangelecht, grote speeltuin, uitgebreide supermarkt, plekken met zeezicht. En handige locatie voor uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 8Marijn12-12-2013

Leuk vakantiepark voor voor of naseizoen

Het vakantiepark is mooi aangelegd en de faciliteiten zijn prima in orde. Bij aankomst bleek de organisatie bij de receptie nogal te wensen over te laten. Wij werden gevraagd of wij een kleinere caravan wilden, maar dat wilde wij niet. De caravan van de met ons meereizende familie bleek al vergeven/ bezet te zijn en er moest toen snel naar een alternatief worden gezocht. Uiteindelijk kwam alles wel goed, maar toch is dit erg slecht geregeld! Wij hadden een caravan geboekt van het type Prestige met centrale verwarming. Caravan was schoon. Activiteiten (tegen betaling) op het park waren leuk, maar wel prijzig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 6ruud_ingeborg17-07-2013

redelijk park

na eerst een week in rockley park te zijn geweest, viel hier de hele ambiance een beetje tegen, vrij oud, restaurants niet echt bijzonder, eten was van vrij slechte kwaliteit, een avond zelfs een uur moeten wachten op ons eten, de caravan was netjes en ook vrij nieuw, wij zaten in een nieuw gedeelte dat Seavieuw heette, uitzicht was er niet echt.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 6Fam. Roos23-07-2012

Dit voor ons niet meer!

Na jaren in een touroperator caravan in Frankrijk nu voor het eerst naar een holidaypark in Engeland. En dat is andere koek! Caravans staan in lange rijen opgesteld zonder enige privacy. Wij stonden in eerste instantie tegenover de ingang van de sportsbar. Was dus feest 's nachts... Karaokende Engelsen die met het uur meer gingen lallen en dat tot diep in de nacht. Na een klacht zijn we verhuisd naar de rand van de speeltuin. Stukken beter, op een paar verliefde jongeren na die er 's nachts rondhingen dan. Op park veel betaald vermaak. Met als hoogtepunt (of dieptepunt, dat is net hoe keer tegen aan kijkt) de gokhal. Publiek op de camping is voornamelijk stereotiep Engels, bierbuiken, tatoos en voetbalshirt. Eten in de bar vonden wij erg goed overigens. Hastings vonden wij ook de moeite waard, net als de omgeving. Het is ons overigens niet gelukt om op loopafstand van de camping een strand te vinden.

• 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8queen_of_rain22-04-2012

Wij hadden er WEL naar onze zin!

Het is en blijft een caravanpark, je moet geen luxehotel verwachten en dat weet je! Wij hadden wel een deluxe plus caravan geboekt die helemaal onderaan de heuvel lag. Leek ver vanuit het centrale complex maar we liepen er maar goed 6 minuutjes over. We lagen wel rustig. De caravan was proper, heel ruim, verwarming in elke kamer en we hadden ook 2 badkamers! We mogen echt niet klagen over de caravan. Het personeel was wel vriendelijk, vooral toen ze hoorden dat we uit België kwamen, heel behulpzaam en stelden veel vragen. Het zwembad sluit idd altijd vroeg, korte openingstijden in voormiddag ook. Het winkeltje is heel beperkt maar even verderop is een enorme Tesco die 24/24 open is. Ze dulden geen lawaaioverlast op het parken dat is maar goed ook. Van niemand last gehad. De ligging is gewoon perfect voor bijv. Brighton, Canterbury, Hastings zelf, Battle. En we bezochten ook een aantal kastelen waaronder Bodiam, Hever en Leeds. Vanuit Combe Haven geraak je overal in geen tijd.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 6Fam Wevers19-07-2011

Niet doen

Combe Haven vakantiepark is prima te doen als uitvalsbasis voor londen en de zuidkust. Park; erg afstandelijk bij binnenkomst. Kregen alleen uitleg waar de caravan stond, verder niet waar we naar de zee konden. Caravan: erg klein, Let op bij boeken. In de douche had nog iemand gestaan nadat deze schoongemaakt was. Bar Mash en Barrel ging om 10 uur 's avonds dicht, terwijl dit de enige plek was waar je kon internetten. Zwembad: camping uitgezocht op de grote glijbaan buiten. Deze hebben wij in een week tijd, maar een keer werkend gezien, maar toen gingen we naar londen. De volgende dag bij goed weer was hij niet in gebruik.Kleine gokhal. In Hastings zijn leukere en grotere gokhallen. Londen vanaf de camping goed te doen. Met de auto naar Tonbridge, parkeren 6 pond, daarna dagkaart long (inclusief ondergrondse). Prima te doen. Zuidkust erg mooi met de krijtrosten. Dover op 2 uur rijden. Camping vergeleken met andere campings van Haven viel deze erg tegen.

• 6Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

4 tips over Vakantiepark Combe Haven

• Marijn, 12-12-2013

Als je met kinderen gaat die een aantal betaalde activiteiten willen doen, kan je deze beter van tevoren bij boeken. Dat scheelt veel geld. Ook kan je deze caravans vaak voordelig rechtstreeks boeken via www. haven.com. Hier heb je wel een creditcard voor nodig. Boodschappen kan je goedkoop halen bij een megasupermarkt ASDA op zo'n 10 min. met de auto vanaf het park. Ook verkopen ze daar erg leuke en goedkope kleding. Hastings is een leuke plaats en ook Old Rye is zeer de moeite waard

• Fam. Roos, 23-07-2012

Zorg dat je niet in de buurt van de sportsbar wordt gehuisvest!

• queen_of_rain, 22-04-2012

Boek een caravan van een hoger type. De standaardcaravans zijn inderdaad erg klein en staan kort op elkaar. De luxecaravans liggen rustig en hebben elk een mooi tuintje en privé-parkeergelegenheid.

1 vraag over Vakantiepark Combe Haven

• Britney, 09-02-2019

Dagje naar Londen

Ik ga deze zomer naar Come Haven. Graag zou ik ook een dagje Londen bezoeken. Wie weet er hoe je hier het beste naar toe kan gaan? Het liefst zou ik iets van een park en ride hebben, dus ergens ver buiten het centrum parkeren en verder reizen met het ov. Waar kan ik het beste parkeren? Waar met het ov gaan (en welk ov?) Welk kaartje heb ik hiervoor nodig? En hoe duur is het ongeveer? Een hoop vragen maar hopelijk weet iemand de antwoorden ;)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan