St-Leonards-on-sea

We hebben een aantal aanbieders voor St-Leonards-on-sea voor je op een rij gezet:

Reviews over St-Leonards-on-sea

• 6ruud_ingeborg17-07-2013

weinig in de plaats te beleven

omgeving is echter wel mooi plaatsjes als Battle, Canterbury, Rye, zijn zeer de moeite waard

• 6Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Stranden

Gereisd met partner in juli 2013

• 6Guido Verhelst06-06-2011

Goed voor een kort bezoek

Badplaats - deelgemeente van Hastings - die teert op haar historische verleden (Battle of Hastings in 1066 - Willem de Veroveraar). Het historische centrum is schilderachtig en telt talrijke boek- en antiekwinkeltjes, pubs en restaurants. De burcht zelf loont de moeite niet: het is nog slechts een ruïne, een hoop stenen waarvoor men dan nog 4,50 pond entreegeld durft te vragen. Helaas is de stad de laatste jaren aan het verloederen: de pier is afgebrand, vele gebouwen zijn heel dringend aan een opknapbeurt toe en er lopen veel ongure types op straat waardoor men zich ’s avonds niet meer echt veilig voelt… Er zijn mooiere steden, maar St-Leonards-on-sea is wel ideaal gelegen om uitstappen te maken naar historische steden in de onmiddellijke omgeving zoals Bexhill, Brighton en Rye en heeft zeer goede treinverbindingen in alle richtingen.

• 6Sfeer in stad
    • 7Omgeving