Pension The White Star Tavern

Pension The White Star Tavern

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag9°7°

We hebben een aantal aanbieders voor The White Star Tavern voor je op een rij gezet:

1 review over Pension The White Star Tavern in het Nederlands

Hotspot in centrum southampton

mo
1-8-2011

Oxford street is het centrum van southampton. Hier bevinden zich op loopafstand diverse goede en leuke restaurants en bars. TWST is een oude pub met hotelfaciliteiten, waarvan de kamers fris en nieuw zijn. Strak van inrichting, geweldige bedden, ruime douche/badkamer. Wat ontbreekt is een airco. Het was heel benauwd in het hotel en de kamer. Hadden wel een ventilator in de kamer beschikbaar.

TWST is de plek voor de koffie en de borrel. Goede live muziek, super gastvrij personeel. Nog nooit zo'n lekker ontbijt in een hotel gehad. Geen buffet, maar je besteld waar je zin in hebt en het wordt vers klaar gemaakt. Probeer vooral de yoghurt met banaan, noten en honing!! Of het verse fruit met verse munt. TOP!!

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension The White Star Tavern in Southampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension The White Star Tavern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.