Hotel Southampton City Centre Premier Inn

Hotel Southampton City Centre Premier Inn
3,6

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Southampton City Centre Premier Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Southampton City Centre Premier Inn in het Nederlands

Aanrader !

Zico Medze
5-11-2011

Verleden weekend in dit mooie hotel gezeten.Dit vanwege een bezoek aan Southampton Football Club.Perfect hotel,goed eten,schoon,vriendelijke personeel,goede prijs.Tevens 10 minuten naar het centrum.

Zeker een aanrader !

Prima hotel

Martijn
4-9-2011

Prima hotel, mooie schone (bad)kamer. Uitstekend bed. Ontbijt typisch Engels, maar voldoet. Naar het centrum is een aardig stukje lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Southampton City Centre Premier Inn in Southampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Southampton City Centre Premier Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.