8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Southampton Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Premier Inn Southampton Airport in het Nederlands

Prima gelegen hotel, tegenover het vliegveld en bijna naast het treinstation met verbindingen naar Southampton Central maar ook bijvoorbeeld rechtsreeks naar London. Totaal geen last van vliegtuiggeluiden. Fijn was dat dit hotel airco in de kamer heeft. Het ontbijt is prima maar uiteraard Engels, je mist kaas, vleeswaren en verschillende soorten brood, maar ok. Als we in Engeland op vakantie zijn en willen overnachten in een hotel boek ik altijd bij Premier Inn. Net als bij andere ketens weet je wat je krijgt, de kamers varieren in grootte maar hebben altijd dezelfde inrichting. Jonge kinderen overnachten gratis en ontbijten gratis mee. Er worden op de kamer twee bedden bijgeplaatst. Er is een bad en mogelijkheid om koffie/thee te zetten en een half uur gratis Wifi per dag. Boek je vroeg en neem je het goedkoopste tarief (je mag dan niet annuleren of wijzigen) dan kan dat heel voordelig uitpakken! Dit hotel voor 55 pound voor 2 volwassenen en 2 kinderen incl ontbijt kunnen boeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Fijn hotel aan het vliegveld, GEEN herrie!

Ruud van Beek
14-8-2011

Prima hotel aan het vliegveld waarbij er absoluut geen herrie van het vliegveld doordrong in de kamers. Onze kamer keer op het vliegveld, maar wij hoorden er niets van.

Mooie moderne kamers, keurig onderhouden.

Minpuntjes:

WiFi moet extra betaald worden 9,95 voor 24 uur

Het ontbijt is erg engels gericht. Geen normale broodjes kaas of ander beleg. Maar verder prima. De ontbijtruimte is lang gerekt en je moet wel wat op en neer lopen om alles van het buffet te krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Southampton Airport in Southampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Southampton Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.