KinderhotelWeer vandaag10°2°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Southampton voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Novotel Southampton in het Nederlands

Goed hotel

Kevin
5-5-2011

Het hotel ligt op wandel afstand van het station en is ook perfect als je op cruise vakantie vertrekt met de taxi ben je op 5 min bij het schip. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zeer net en ruim. Het ontbijt buffet zeer ruime keuze en verzorgd. Hier kom ik met plezier logeren !!!

Gereisd met partner in januari 2011
2008

Goed hotel, schone kamers, prima ontbijt en diners. Op loopafstand van het centraal station, stadscentrum en haven voor cruiseschepen. Wel had men ten tijde van onze verblijven veel problemen met betalingen via Mastercard. Op de credit card gereserveerde bedragen bij inchecken werden niet vrijgegeven tijdens het uitchecken waardoor veel klanten over hun bestedingslimiet heen gingen en daardoor hun rekening niet konden betalen. Met bankpassen kan niet betaald worden, dus zorg ervoor dat je limiet hoog genoeg is of neem voldoende cash mee.

Gereisd alleenreizend in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Southampton in Southampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Southampton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.