Matig

Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Southampton Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Southampton Centre in het Nederlands

Verouderd, geen 4 **** waard.

Ronald
26-4-2016

Kamers schoon maar aan een opknapbeurt toe. Doorgezakte bedden, een spaardouche met ook nog een spaardouchekop. Dus nat worden werd lastig! Verouderd sanitair. Buiten schilderwerk ziet er niet uit. Locatie prima, personeel behulpzaam, ontbijt Ok.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Southampton Centre in Southampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Southampton Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.