Hotel Jurys Inn Southampton

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Jurys Inn Southampton voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Jurys Inn Southampton in het Nederlands

Met vrienden

Goed hotel voor een kort verblijf!

Arjen
8-3-2016

Twee nachten gebruik gemaakt van dit hotel. De kamer is eenvoudig, maar schoon. De badkamer is redelijk gedateerd, de douchestraal erg prettig! De lobby en de ontbijtruimte/restaurant zijn daarentegen bijzonder mooi, bij de bar kan men fijn zitten. Hier wordt dan ook veel gebruik van gemaakt. De keus op het ontbijtbuffet is ruim, de kwaliteit erg goed! De ligging is gunstig ten opzichte van zowel de stadscentrum als het stadion van Southampton (beiden op loopafstand van +/- 15 minuten). Bij een bezoek aan deze stad kan ik dit hotel dan ook van harte aanbevelen!

net hotel

Jeroen Boermans
14-3-2012

Voor een voorstelling in het Mayflower Theater een nachtje in dit hotel gelogeerd met mijn pleegdochter. Twee kamers, keurig naast elkaar. Vriendelijke receptionistes. Bar erg stil. In de directe omgeving aantal acceptabele pubs en restaurants. Prijs/kwaliteit in evenwicht.

2008

prima hotel.

Hilde
16-7-2008

mooi en modern hotel met een goede service. Overnachting tijdens een reis naar Cornwall.

Prima eten en zeer comfortabele kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jurys Inn Southampton in Southampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jurys Inn Southampton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.