Weer vandaag10°-2°
Hotel Ibis Southampton Centre

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Southampton Centre voor je op een rij gezet:

Kenmerken

1 review over Hotel Ibis Southampton Centre in het Nederlands

Prima modern hotel

Jan
3-10-2011

Mooie moderne kamers, net hotel, prima parkeergelegenheid. Moderne inrichting, geen gezellige bar, wel 24/7 snacks te verkrijgen. Prima eetgelegenheid op ongeveer 50 meter, bij Fridays, wel erg druk maar het eten is er prima, probeer de heerlijke Jack Danielssaus bij het gegrilde vlees.

Gereisd met partner in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Southampton Centre in Southampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Southampton Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.