Hotel Hilton Southampton

Hotel Hilton Southampton

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Southampton voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hilton Southampton in het Nederlands

Prinses

Sharynné Martijn,
28-11-2018

Double Tree Hotel, voorzien van alle gemakken, ligt in Southampton slechts 15 minuten van het centrum, in een heerlijke, rustige buurt. Het hotel straalt zakelijkheid, hoffelijkheid en rust uit. Kenmerken van de Southamptonse- en Schotse cultuur vinden elkaar hier. Tussen de ruitengordijnen aan de muur, lachen vrolijk, gebreide kerstballen in een krans ons toe. Een interieur met 't accent op klassiek en een vleugje modern staat voor gezelligheid. De zachtgroene meubel tinten nemen mij mee naar 't paleis van "Queen Elisabeth". Even voel ik mij bij haar op bezoek. Het uitgebreide Engelse ontbijt met veel fruit, gevarieerd beleg en zuivel lonkt ondertussen naar mij. Precious, ja zo heet zij, kijkt mij aan en gaat op de computer nog even na of er nog bijzonderheden zijn die zij graag aan mij kwijt wil. Precious vertelt over bezienswaardigheden en over waarom zij kwaliteit van dit hotel, haar werkplek, hoog in 't vaandel heeft.

Gereisd met partner in november 2018

Prachtig hotel, parkeerplaats is groot genoeg voor iedereen, schoon, goed onderhouden, typische Britse landhuisstijl, vriendelijk personeel.

Gereisd anders in december 2013

Niet in Southampton.

7-10-2013

Al helemaal niet meer in Southampton, maar vele kilometers verderop, vlak bij de snelweg, ligt dit hotel. In de directe omgeving is er niet veel te zien of te doen. Je hebt altijd een auto nodig. Kamer was oké maar donker, aangezien er veel bomen voor de ramen staan. Al met al niet de verwachte standaard van een Hilton hotel.

Gereisd anders in oktober 2013

Gunstig gelegen hotel vanaf de snelweg. Hotel ligt ongeveer 10 kilometer buiten Southampton city. Zonder auto moeilijk te bereiken. Parkeergelegenheid aanwezig. Net hotel met normaal ingerichte kamers naar Engelse standaard. Ontbijt zoals verwacht in Hilton zeer goed en afwisselend. Personeel vriendelijk. Conclusie: zonder auto geen winkelgelegenheden of stadsbezoek mogelijk. Zou ik zo weer boeken...

Gereisd anders in juni 2013

Ver weg van Southampton.

18-3-2013

Dit hotel ligt een redelijk stuk buiten Southampton, echt geïsoleerd en eenzaam, afgezien van de snelweg. Receptie, kamer en ook restaurant en ontbijtzaal zijn erg mooi. Parkeerplaatsen zijn voldoende aanwezig.

Gereisd anders in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Southampton in Southampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Southampton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.