Hotel Express by Holiday Inn Southampton M27 Jct7

Hotel Express by Holiday Inn Southampton M27 Jct7
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Express by Holiday Inn Southampton M27 Jct7 voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Express by Holiday Inn Southampton M27 Jct7 in het Nederlands

Prima hotel voor één nachtje

Ralf
1-1-2015

Prima hotel voor één nachtje, gezellig bar en restaurant. Uitzicht een beetje saai.

Prima hotel voor een paar nachten

Astrid
2-9-2013

Prima kamer en heel belangrijk: Schoon! Ligging van het hotel is buiten het centrum. 's Middags is er geen lunch gelegenheid in het hotel en dus werden we verwezen naar KFC, Pizza Hut of Mc Donalds (ongeveer 10-15 minuten lopen) Ontbijt eenvoudig maar voldoende. Schoonmaakster sprak geen Engels maar Pools. Raam kan helaas maar een klein stukje open waardoor de temperatuur bij mooi weer al snel oploopt. Er is geen airco of ventilator. Vriendelijk ontvangst. Prima hotel voor een paar overnachtingen om Southampton te verkennen ! Kinderen tot 17 jaar ontbijten gratis en overnachten gratis op een bedbank. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Rip off

Dick Hissink
19-1-2013

Fout gemaakt bij boeken via internet met check out datum. Hoewel bij inchecken is toegezegd dit te corrigeren is dit niet gebeurt. Euro 2400 armer voor verblijf van 1 nacht. Voelt als pure beroving. Nog nooit zoiets meegemaakt. Hoezo customer care?

Het holiday express hotel in Southampton is een prima hotel als startplaats om de omgeving van Southamption te verkennen. Het is een middenklasse hotel met prima kamers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Southampton M27 Jct7 in Southampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Southampton M27 Jct7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express by Holiday Inn Southampton M27 Jct7 scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.