Hotel De Vere Grand Harbour

We hebben een aantal aanbieders voor De Vere Grand Harbour voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel De Vere Grand Harbour in het Nederlands

Het is een geweldig hotel. Het ligt fantastisch t.o.v. de cruise haven en ook ten opzichte van bezichtigingspunten alls het Tudor house en de wall en ook op loopafstand van de uitgaansstraat Queen Street. Neen, niets te klagen ook niet over het personeel. Alleen, sommige mensen zullen niet kunnen wennen aan de Engelse keuken. Ook ik houd niet van moddervet gebakken eieren en sausages, maar er zijn genoeg alternatieven. En de lekkerste Engelse Fish and Chips heb ik hier gegeten.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Vergane glorie

EK
26-4-2012

Het is te zien dat het De Vere een vooraanstaand hotel is geweest. Nu is het toe aan een renovatie, een oppepbeurt. Het personeel is traagen niet echt behulozaam.

Gereisd zakelijk in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Vere Grand Harbour in Southampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Vere Grand Harbour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.