Southampton

Reviews over Southampton

Prinses

Sharynné Martijn,
    28-11-2018

Double Tree Hotel, voorzien van alle gemakken, ligt in Southampton slechts 15 minuten van het centrum, in een heerlijke, rustige buurt. Het hotel straalt zakelijkheid, hoffelijkheid en rust uit. Kenmerken van de Southamptonse- en Schotse cultuur vinden elkaar hier. Tussen de ruitengordijnen aan de muur, lachen vrolijk, gebreide kerstballen in een krans ons toe. Een interieur met 't accent op klassiek en een vleugje modern staat voor gezelligheid. De zachtgroene meubel tinten nemen mij mee naar 't paleis van "Queen Elisabeth". Even voel ik mij bij haar op bezoek. Het uitgebreide Engelse ontbijt met veel fruit, gevarieerd beleg en zuivel lonkt ondertussen naar mij. Precious, ja zo heet zij, kijkt mij aan en gaat op de computer nog even na of er nog bijzonderheden zijn die zij graag aan mij kwijt wil. Precious vertelt over bezienswaardigheden en over waarom zij kwaliteit van dit hotel, haar werkplek, hoog in 't vaandel heeft.

Gereisd met partner in november 2018

Goed hotel voor een kort verblijf!

Arjen,
    8-3-2016

Twee nachten gebruik gemaakt van dit hotel. De kamer is eenvoudig, maar schoon. De badkamer is redelijk gedateerd, de douchestraal erg prettig! De lobby en de ontbijtruimte/restaurant zijn daarentegen bijzonder mooi, bij de bar kan men fijn zitten. Hier wordt dan ook veel gebruik van gemaakt. De keus op het ontbijtbuffet is ruim, de kwaliteit erg goed! De ligging is gunstig ten opzichte van zowel de stadscentrum als het stadion van Southampton (beiden op loopafstand van +/- 15 minuten). Bij een bezoek aan deze stad kan ik dit hotel dan ook van harte aanbevelen!

Gereisd met vrienden in maart 2016

Prima hotel voor één nachtje

Ralf,
    1-1-2015

Prima hotel voor één nachtje, gezellig bar en restaurant. Uitzicht een beetje saai.

Gereisd zakelijk in maart 2014

Vvoordelig hotel tegenover airport en treinstation

freek,
    8-8-2014

Prima gelegen hotel, tegenover het vliegveld en bijna naast het treinstation met verbindingen naar Southampton Central maar ook bijvoorbeeld rechtsreeks naar London. Totaal geen last van vliegtuiggeluiden. Fijn was dat dit hotel airco in de kamer heeft. Het ontbijt is prima maar uiteraard Engels, je mist kaas, vleeswaren en verschillende soorten brood, maar ok. Als we in Engeland op vakantie zijn en willen overnachten in een hotel boek ik altijd bij Premier Inn. Net als bij andere ketens weet je wat je krijgt, de kamers varieren in grootte maar hebben altijd dezelfde inrichting. Jonge kinderen overnachten gratis en ontbijten gratis mee. Er worden op de kamer twee bedden bijgeplaatst. Er is een bad en mogelijkheid om koffie/thee te zetten en een half uur gratis Wifi per dag. Boek je vroeg en neem je het goedkoopste tarief (je mag dan niet annuleren of wijzigen) dan kan dat heel voordelig uitpakken! Dit hotel voor 55 pound voor 2 volwassenen en 2 kinderen incl ontbijt kunnen boeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Vriendelijk personeel, schoon, aardig.

12-12-2013

Prachtig hotel, parkeerplaats is groot genoeg voor iedereen, schoon, goed onderhouden, typische Britse landhuisstijl, vriendelijk personeel.

Gereisd anders in december 2013
Southampton scoort een 7,3 uit 10, op basis van 20 reviews