Vakantiepark Eversleigh Woodland Lodges

Vakantiepark Eversleigh Woodland Lodges
8,3

• Onderkomen8,3
  • Activiteiten7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Eversleigh Woodland Lodges voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Activiteiten7

Klein vakantiepark met 6 houten huisjes en twee stenen huisjes. Er is een klein zwembad, gewoon vierkant binnenbad. Mooi gelegen in Engels boslandschap. Goede locatie voor bezoeken aan London, Dover, Canterbury en Leeds Castle. De bedden lagen lekker. (160x200) en 2 (80x200) Houten huisjes hebben geen gang of kapstok. Er is een speelkamer met gratis tafelvoetbal, pool en snooker. Er is ook een wasruimte met goedkoop gebruik van wasmachine en droger.

19 reviews over Vakantiepark Eversleigh Woodland Lodges in het Nederlands

Rustige locatie maar prima uitvalsplek

Marjo,
7-5-2018
  • Activiteiten7

Fijn onderkomen, van waaruit veel te doen was.

Mirjam,
1-10-2017
  • Activiteiten8

Ruime eetkeuken. Zitgedeelte gedateerd.

Leuke houten huisjes met een zwembad

Evelien,
5-9-2017

-zwembad aanwezig

-spelletjeshok

-bos waar je kan wandelen

-Dichtbij een supermarkt

-Heerlijke bedden

• Onderkomen9

Een prima lodge, echt heel compleet ingericht, alles erop en eraan. Inclusief opgemaakte bedden, handdoeken, aan alles is gedacht. En anders heeft de vriendelijke beheerder wel een oplossing. Fijne ontvangst, alles gaat heel relaxed, geen borg.

Klein verwarmd zwembad, veel binnen- en buitenspelletjes zoals tafeltennis, darts, tafelvoetbal, pooltafel, trampoline en baskets.

Tesco en Asda zijn 10 min. rijden, in Shadoxhurst zelf is geen winkel. Daar is wel een goede pub, Kings Head met heel goed eten.

Fantastisch park, leuk schoon huisje

Liesbeth van der wel
30-5-2015
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

keurig net huisje compleet met handdoeken, keukendoeken. Aardige eigenaren, leuk verwarmd zwembad, gezellige games room, rustig park. Echt niets op aan te merken. Park is landelijk gelegen. Pub is nabij maar ook Ashford waar diverse restaurants zijn.

Heerlijk rustig, volledig ingericht.

v. velzen
29-10-2014
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

De huisjes zijn gerenoveerd en volledig ingericht vaatwasser, oven,waterkoker en magnetron, gezellig ingericht. Bij aankomst lag er zakjes snoepjes en chocolade op de bedden. Er was afwasmiddel en afwasmachine tabletten aanwezig. TV Engelse zenders maar er is een dvd speler dus eventueel Nederlandse film meenemen.

Rustig gelegen (6 huisjes) en toch centraal voor veel bezienswaardigheden.

Prettig parkje!

Corry
17-7-2014
  • Onderkomen9

Klein (6 Lodges) parkje op een mooie locatie. Vriendelijke ontvangst. Parkje en lodges zijn prima onderhouden. Lodges zijn goed ingericht en schoon.

Fijne uitvalsbasis om Kent te verkennen.

Wat een leuk park

M.de Rooij
7-6-2014
  • Activiteiten8

Wat een leuk klein park,heel netjes verzorgd,we gaan volgend jaar weer.

Mooi parkje, rustig in de bossen

Bart en Linda
4-5-2014
  • Activiteiten7

Het huisje wat wij hadden was recent gerenoveerd, geheel fris, tip-top en schoon.

Het cijfer voor eetgelegenheid geldt daarom voor de keuken; er is geen restaurant op het park zelf. De ligging is super in de bossen, zeer rustig dus tot onze kinderen gingen verkennen. Het zwembad is klein, maar functioneel, verwarmd en overdekt en daarom ook prima geschikt voor een regenachtige dag. Op het park is ook een spelkamer met home-trainers, tafeltennis, tafelvoetbal, poolbiljart, folders van sites in de omgeving. In een andere ruimte is een droger en wasmachine. Hier kan gebruik van gemaakt worden tegen stroomkosten. WiFi is beschikbaar maar viel tijdens ons verblijf regelmatig weg. Britisch Telecom was hieraan aan het werken bij ons vertrek. De eigenaar was vriendelijk en heeft ook geholpen de WiFi verbinding aan de gang te krijgen.

Het park ligt centraal nabij supermarkt, outlet-store en Ashford iets verderop.

• Onderkomen8

Voor de 4e keer dit parkje bezocht. Waarom: prima uitvalsbasis om de leuke kuststadjes te bezoeken en het outlet center van Ashford. Hele vriendelijke eigenaars, eerder aankomen geen bezwaar, opgemaakte bedden, handdoeken, en prima verzorgd huisje. Voor een prijs waar je amper een bungalow voor boekt in Nederland.Neem de ferry vanaf Duinkerken, ben je voor net even 80 euro retour met auto en inzittenden en het is er veel minder druk dan in Calais.

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eversleigh Woodland Lodges in Shadoxhurst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eversleigh Woodland Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.