Hotel Holiday Inn Maidstone Sevenoaks

KinderhotelWeer vandaag5°2°

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Maidstone Sevenoaks voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima hotel

Marc,
20-10-2013

Prima hotel! Bijzonder vriendelijke staf. Eenvoudig te bereiken en in directe omgeving van Londen. Redelijk uitgebreid ontbijt buffet en keuze voor diner (goede koffie!). In landelijke omgeving. Ruime kamer voor gezin van 5. Prima sportfaciliteiten en zwembad. Enige nadeel: geen gratis wifi

Kenmerken

2008

zeer goed hotel

Daniël Daelman
25-7-2008

Ideaal hotel om Kent te bezoeken, niet zo heel ver van de toppers Leeds Castle, Sissinghurst Gardens, Canterbury. Mooi ingericht hotel met fijne kamers in een groene omgeving. Vriendelijk personeel. Wij maakten geen gebruik van het aanwezige zwembad.

Ligt ook maar een uurtje rijden van de chunnel.

2006

Absoluut tophotel

Hans
27-11-2006

Absoluut tophotel. Met de auto binnen een uur in Londen, middenin Kent. Vanaf Folkestone in 3 kwartier in het hotel. Prachtige kamers, zwembad en fitness centre en mooie lounge en hotelbar. Boeken via internet rechtstreeks op holiday inn, want dan betaal je ongeveer 40% van de "normale" prijs. Tip: ga je naar Londen, boek dan dit hotel en ga verder per o.v. naar de City. Voor deze prijs boek je in Londen nog geen b&b!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Maidstone Sevenoaks in Sevenoaks, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Maidstone Sevenoaks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.