Vakantiepark West Sands

• Onderkomen6,5
  • Activiteiten6,7

Laatste review
  • Activiteiten4

Selsey is een dorpje aan de (zuid) kust waar voornamelijk ouderen wonen. Het dorp is saai en zeker niet fotogeniek. De camping West Sands ligt in een gebied met nog andere campings. Op West Sands zelf treft je niet veel bomen, planten en stuiken aan terwijl de andere campings dit wel hebben. Tussen de (prive & verhuur) caravans is best veel ruimte. Door de opstelling van de caravans maak je niet snel contact met de buren. De camping verder is prima en de caravan is zelfs vrij groot. Wij waren met 6p in een 8p caravan echter we hadden maar 4 eettafel stoelen. Ook een buiten zit is niet aanwezig en de huur caravans hebben geen veranda.

Op de camping is zeker voor de kinderen (5/7/9) niets te doen. Het zwembad is ok maar je mag niets. Zelfs spetteren is niet toegestaan. Ook je handdoek mag niet mee het zwembad in.

Intenet is beschikbaar mbv de gratis vouchers voor 1 uur.

5km meer naar het westen ligt Withering. Een prachtig dorp, veel groen en... een prachtig zandstrand

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin
Sauna

4 reviews over Vakantiepark West Sands in het Nederlands

• Activiteiten4

Intenet is beschikbaar mbv de gratis vouchers voor 1 uur.

leuke camping om engelsen te leren kennen

J. van Bemmelen
27-8-2010
  • Activiteiten8

wat in engeland een 4sterren camping is, is in nl een 2sterrencamping. Toch was deze camping rustig, gezellig en geordend. In de shop was weinig te koop, maar in het centrtale deel aan het water was genoeg te doen voor de 'locals'

Verouderd en armoedige uitstraling

Fam. Roode
14-8-2010
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten8

Wij hadden ons duidelijk niet goed ingelezen! De caravan was groot genoeg voor ons 4-tjes, maar was wel een beetje smoezelig. Het tapijt was viezig en de bedden (erg smal) hadden een plastic zeil over het matras en dat lag niet lekker. De caravans stonden rijtje aan rijtje met een meter of 4 ertussen. Buitenzitten kon niet omdat er geen buitenstoelen en/of campeertafel aanwezig was. Alles was gebaseerd om zoveel mogelijk geld verdienen, getuige de complete gokhal die je binnenkwam in het hoofdgebouw en de complete kermis aan het begin van de camping. Als je een boodschapje wilde doen, naar het restaurant of de grote zaal wilde lopen, moest je eerst door de gokhal. Zwembad was redelijk, maar met erg veel chloor, de kinderen hebben na het zwemmen de hele dag met rode, pijnlijke ogen rondgelopen. Kortom absoluut geen aanrader voor mensen die gewend zijn aan wat meer rust, ruimte en het buitenleven! Ook viel Sussex een beetje tegen in vergelijking met Devon waar we de week eerder waren

2008

Prima uitvalsbasis in Zuid Engeland

A. Fluitman
28-9-2008

Het betreft een typisch engels stacaravanpark aan zee (kiezelstrand, zandstrand in de buurt). Weinig groen en dicht op elkaar staande stacaravans. Wel zijn er de nodige voorzieningen o.a. overdekt zwembad,restaurants en zelfs een compleet pretpark. Wat ons opviel is dat het park er zeer verzorgd uitzag. De stacaravan die we hadden was 2 maanden oud en als nieuw. Compleet uitgerust en schoon. Enige minpuntjes waren de bedden(klein),de TV heeft (slechts) 3 kanalen (geen sateliet). Wij zijn er 8 dagen geweest en hebben vanuit het park tochtjes gemaakt naar o.a. Portsmouth, Brighton, Chichester en London (trein). Het is geen park waar je de hele vakantie op het park wilt blijven, maar een prima uitvalsbasis om een stuk Engeland te ontdekken. De stacaravan (3 slaapkamers) hebben we via touroperator geboekt, voor 8 dagen kwam dit op € 400 (2008) zonder verdere bijkomende kosten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark West Sands in Selsey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark West Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.