Reviews over Selsey

Prima uitvalsbasis in Zuid Engeland

A. Fluitman,
    28-9-2008

Het betreft een typisch engels stacaravanpark aan zee (kiezelstrand, zandstrand in de buurt). Weinig groen en dicht op elkaar staande stacaravans. Wel zijn er de nodige voorzieningen o.a. overdekt zwembad,restaurants en zelfs een compleet pretpark. Wat ons opviel is dat het park er zeer verzorgd uitzag. De stacaravan die we hadden was 2 maanden oud en als nieuw. Compleet uitgerust en schoon. Enige minpuntjes waren de bedden(klein),de TV heeft (slechts) 3 kanalen (geen sateliet). Wij zijn er 8 dagen geweest en hebben vanuit het park tochtjes gemaakt naar o.a. Portsmouth, Brighton, Chichester en London (trein). Het is geen park waar je de hele vakantie op het park wilt blijven, maar een prima uitvalsbasis om een stuk Engeland te ontdekken. De stacaravan (3 slaapkamers) hebben we via touroperator geboekt, voor 8 dagen kwam dit op € 400 (2008) zonder verdere bijkomende kosten.

Selsey scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews