Weer vandaag21°

2 reviews over Camping Buckle Holiday Park in het Nederlands

de beste camping!

Lisa
20-6-2018

Deze camping is geweldig! Tenten kunnen op een gigantisch veldje staan, waar zelfs midden in augustus meer dan genoeg ruimte voor was voor iedereen. Direct aan zee, lopen naar het dorp langs het strand, trein en bus voor de deur brengen je zo naar Brighton of een van de charmante dorpjes. De kust, zee en landschap zijn spectaculair, en Brighton zelf is de meest schattige en gezellige stad. De faciliteiten op de camping zijn redelijk simpel en ouderwets, maar worden goed onderhouden. Geen camping voor zeikerds; soms moet je gewoon ff wachten totdat er weer water komt bij de douche, maar voor die prijs moet je niet zeuren (95 pond voor 7 nachten). We stonden eigenlijk pal naast het spoor, maar de treinen rijden alleen overdag en je went er snel aan. Voor kinderen zijn er geen speciale voorzieningen, wat wij prettig vonden ;)

Gereisd Met partner in augustus 2017

Oud sanitair, altijd wind.

Wim
4-9-2013

De camping is een deel sta caravans en een deel grasvelden met vaste plekken en toeristische plekken. Wij stonden op zo'n grasveld. Er is totaal geen beschutting aanwezig. Er staat (bijna) altijd een zeewind die behoorlijk hard kan worden. De camping ligt aan een spoorlijn waar tussen 6 uur 's ochtends en 12 uur 's avonds om het half uur een trein toeterend langs komt. Het station is bij de ingang van de camping en in 30 min. sta je in Brighton. Het sanitair voor het hele grasveld (+- 100 plaatsen) is in een houten gebouwtje waar 3 toiletten en 3 douches voor de heren zijn en ook een dames gedeelte. Dit is oude krappe bedoeling met schimmel enz. Niet aan te raden met kinderen. Er is een recreatie gebouw waar 's avonds de bar open is. Ze zijn langer open dan de pubs in de stad. Er staat ook een fish en chips wagen bij de receptie. Eigenaar en vaste gasten zijn heel aardig en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Buckle Holiday Park in Seaford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Buckle Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.