Vakantiepark St. Margaret's Bay Holiday Park

VakantieparkWeer vandaag16°7°

Onvoldoende

• Activiteiten1,0
  • Onderkomen3,0

We hebben een aantal aanbieders voor St. Margaret's Bay Holiday Park voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark St. Margaret's Bay Holiday Park in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prachtige omgeving maar dit park mijden.

Peter en Ingrid
5-8-2011
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Bij aankomst op het park krijg je een hele positieve indruk, groen en ruim opgezet.

Een mooi zwemcomplex met 2 baden, bubbelbad en sauna.

Helaas was het daarna gedaan met de pret.

Wij hadden een bungalow gehuurd en als je die zit weet je niet wat je overkomt.

Kapotgescheurde gordijnen en de verlichting was een spaarlamp aan een draad.

Badkamer niet schoon en slechts 's ochtends kortstondig lauwwarm water.

Slechte versleten matrassen waar de veren bijna doorheen kwamen.

Er word op de website geadverteerd met een leuk entertainmentprogramma wat in de praktijk niets voorstelt.

Team bestond uit spontane meid die nieuw was en er echt wat van wilde maken.

Collega echter wilde gewoon zo snel mogelijk klaar zijn.

Kinderentertainment kwam niet verder dan 1x pw poppenkostuum aan, handje geven en weg.

Als wij dan aangaven of ze nog wat wilden doen kregen kregen ze een kleurplaat en wat wascokrijtj

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark St. Margaret's Bay Holiday Park in Saint Margaret's At Cliffe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark St. Margaret's Bay Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.