Bed and Breakfast The Ship Inn

3 reviews over Bed and Breakfast The Ship Inn in het Nederlands

geweldig leuk vrij hotel

elise
11-4-2013

Wie een leuk vrij hotel met originele teksten ed wil en er ook nog goed en niet te duur wilt eten zit hier prima. dicht tegen het stadje aan, leuke uitstappen in de omgeving en maar een uurtje rijden naar Canteburry.

2007

Gezellig familie verblijf

jan minkels
9-9-2007

Gezellig familie verblijf. Klantvriendelijk en behulpzaam. Leuke ligging, goede service, vriendelijk personeel.

2006

Mijn man en ik zijn hier in augustus 2004 geweest

Richard en Fiona Jansen
25-6-2006

Mijn man en ik zijn hier in augustus 2004 geweest. We hebben geboekt via Touroperator, omdat dat volgens mij de enige reisorganisatie is die hem heeft. Het is een typisch engelse "Inn". Beneden is pub waar je ook kunt eten en op de 1e verdieping zijn de kamers en de ontbijtruimte. Het wordt gerund door 2 heel aardige mannen en zijn zeer behulpzaam. Helaas hebben wij toen halverwege de reis af moeten breken i.v.m. ziekte, maar zij hebben toen op een drukke zaterdagavond wel alles geregeld met huisdokter, taxi en ziekenhuis bellen. Een echte aanrader voor wie van een echt oude engelse pub houdt.

We hebben een aantal aanbieders voor The Ship Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Ship Inn in Rye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Ship Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.