We hebben een aantal aanbieders voor Rye voor je op een rij gezet:

Reviews over Rye

• 7sesvanderhoorn15-05-2014

Mooi, oud stadje

Het centrum van Rye ligt op een heuvel. Leukje straatje met oude keitjes. Bovenop een klein kasteeltje en een oude kerk. Het bezoeken hiervan is zeer de moeite waard.

januari 2014

• 6Krissi29-06-2013

klein havenstadje

Rye is een klein havenstadje, maar reeds eeuwen geleden is de zee hier teruggetrokken zodat er enkel nog een verzande haven rest. Enkele kronkelige straatjes met karakteristieke huizen. Lege parkings buiten het stadje. Bij ons bezoek rond 5u 's avonds op een zaterdagavond begin juni was er in tegenstelling tot onze verwachting geen mens op straat. Alle winkeltjes en café's potdicht. Op een uurtje hadden we alles gezien.

• 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2013

• 7mvdn25-10-2011

Leuk voor een nachtje.

Leuk om even rond te wandelen en rond te kijken. Voldoende eetgelegenheid.

• 8Sfeer in stad

januari 2011

• 7Rinus13-05-2011

Stadje met verzande haven

Het voormalige havenstadje is door verzanding en aanslibbing wat verder landinwaarts komen liggen, het heeft daardoor zijn glans van weleer wat verloren, toch is het een leuke plaats om even aan te doen als men over de route langs de zuidelijke kust rijdt. Smalle, hellende straatjes vol winkeltjes en toeristen en soms ook fraaie geveltjes in allerlei bouwstijlen, de St. Mary's kerk heeft een bijzonder fraai uurwerk, via een smalle trap kan men de toren beklimmen en men heeft dan een fraai uitzicht over het achterland en de dichtgeslibde baai. Een verdere bezienswaardigheid is nog de Ypres Tower, een toren van het voormalige kasteel.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 1984

• 8jgbteg22-08-2010

Mooi bewaarde oud dorp

Leuk gezellig oud dorp waar je in 2 uur helemaal door gelopen bent. Wij waren er tijdens de eb en hebben genoten van de bootjes die op de droge bedding lagen. Ook het kerkje bovenop is de moeite waard.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2008

• 7LEXXX29-06-2010

Erg toeristisch

Leuk als je van drommen mensen in een klein stadje houdt. Niets ten nadele van Rye zelf.

• 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2010

• 7Ella en Lodewijk05-07-2008

Geweldige plaats om als 'beginnende'Engelandtoerist te verkennen, zoals wij dus. B&B's genoegen over het algemeen van goede kwaliteit. Restaurantjes ook genoeg, maar wees selectief. Webb's Fishrestaurant beviel ons heel goed. Wij waren met de auto en de tweede dag rijd je eigenlijk al heel gemakkelijk 'aan de verkeerde kant van de weg'. Wij gaan zeker terug.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 1Stranden

Gereisd in juli 2008

• 7Ivan02-08-2007

Mooie plaats, wel wat parkeerproblemen en zeer druk verkeer.

Gereisd met partner in mei 2006

• 5Michel uit België31-05-2007

Het heeft allemaal wel zijn beste tijd gehad en er zijn véél mooiere en meer verzorgde stadjes in de omgeving. Misschien goed als je nog nooit in Engeland bent geweest, als kennismaking.

• 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 2Stranden

Gereisd in mei 2007

• 9nelle06-03-2007

heel leuk oud stadje met leuke winkeltjes, lijkt wel een openluchtmuseum. Zeer de moeite waard om even te stoppen als je in de buurt bent. Het is zeer Engels

• 9Omgeving
    • 2Stranden