Vakantiepark
7,2

• Onderkomen8,2
  • Activiteiten6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Allhallows Leisure Park voor je op een rij gezet:

87 reviews over Vakantiepark Allhallows Leisure Park in het Nederlands

Top vakantie

N,
25-7-2018
  • Activiteiten6

Mooie locatie aan de Theems. Je moet wel geluk hebben met de plaats van je caravan. Ze staan erg dicht op elkaar. Wij hadden de mazzel dat er voor onze caravan geen andere caravans stonden, waardoor we lekker van ons af konden kijken. (Uitzicht op de Theems). Ook hadden we een fijne, ruime caravans. Mooie indeling en van allerlei gemakken voorzien.

Uitstapjes naar Rochester en Londen zijn zeker aan te raden. Wij zijn trouwens niet met de trein naar Londen gegaan, maar hebben de auto geparkeerd vlakbij de tower. Dit was prima te doen.

Het zwembad was inderdaad aan de kleine kant. Wel fijn dat er een buitenbad was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima verblijf

CK,
22-7-2018
  • Activiteiten7

Groot caravanpark op goede locatie nabij veel bezienswaardigheden. Schone grote caravan, jammer dat er geen tuinset aanwezig was (kon je wel huren, klapstoeltjes en klein tafeltje) Niet te vergelijken met de sfeer op campings in Frankrijk of Italië ed, dit komt met name doordat campinggasten niet buiten zitten. Er wordt veel georganiseerd, veelal tegen betaling. Zwembad aan de kleine kant voor het aantal gasten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fijn park

Jacqueline,
25-5-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten6

Kleinschalig park aan de Theems. Uitzicht op de Theems vanuit caravan. Deze was zeer ruim en schoon. Personeel erg vriendelijk

Gereisd met partner in mei 2018

Saai park, goede ligging

Erwin & Nicole,
28-7-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Engelse vakantieparken staan bekend om hun saaie indelingen en dat gaat hier zeker op. de caravans staan redelijk dicht bij elkaar en tuintjes of wat groen (behalve gras) ontbreekt. De caravan zelf was klein maar netjes.

Gelukkig was er in de omgeving zoveel te doen, dat we nauwelijks op het park geweest zijn. De ligging is namelijk ideaal om uitstapjes te maken naar oa Londen (met de trein vanuit Rochester), Rochester en Leeds Castle.

Het zwembad, de gamehal en het restaurant hebben we overgeslagen. De minimarkt was wel erg mini... Wij zouden hier niet snel meer teruggaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goede prijs/kwaliteits verhouding

Jolanda Boer,
9-5-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Mooie stacaravans met nette keuken en 2 ovens (wel hele kleine koelkast, lastig als het heel warm is). Schone camping, vriendelijk personeel. en ruim opgezet. Heerlijk gegeten in het restaurant (je moet niet in het weekend gaan dan is het druk). Voldoende keuze in de mini-supermarkt en zeker geen extreem hoge prijzen. Voor de grote boodschappen kun je beter naar Strood rijden, diverse grote supermarkten.

Tip: neem de trein op zondag vanaf Strood naar Londen, kun je gratis parkeren en is het rustiger in de trein. Als je met de trein reist, vraag dan om de 2FOR1 kortingsboekjes. Hiermee krijg je bij heel veel attracties 2de kaartje gratis o.a. London Eye, bezoek voetbalstadions, restaurants et cetera! Je kunt met de highspeed trein maar dan betaal je meer dan wanneer je de gewone trein neemt. Kinderen t/m 15 jaar reizen voor gereduceerd tarief.

Tip: bezoek Rochester > mooi kasteel, leuke winkelstraat met typische Engelse winkeltjes en authentieke cafées met heerlijk Engels gebak.

Tip: ga shoppen bij de Ashford Designer Outlet > meer dan 80 winkels, ruim opgezet en op ca. uurtje rijden van Allhallows met merken als Abercrombie & Fitch, Superdry, Nike, Calvin Klein, Guess et cetera.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Groot stacaravan park

Jimp,
7-5-2017
  • Activiteiten7

Vriendelijk personeel. Klein zwembad.

Minisupermarkt, zeer weinig te verkrijgen. Ook in de ochtend maar een keer geluk dat er broodjes te krijgen waren.

1e nacht niet kunnen slapen aangezien de muizen zeer druk bezig waren onder de stacaravan.

Verschillende activiteiten op het park gedaan, oa. boogschieten, gewoon schieten, zwemmen met een motortje. Geknutseld.

Restaurant niet aan te raden, ongeïnteresseerd personeel.

Na geruime tijd wachten blijkt dat je aan de bar moet bestellen, daar werd meteen geroepen dat we dan 50min. zouden moeten wachten op eten. Uitgelegd dat we alleen een dessert wilden bestellen. Op de kaart zag het er lekker uit, helaas was het echt niet lekker.

Gevraagd voor een wandeltocht werden we met printje gewezen op tocht die in het dorp zou beginnen.

Later kwamen we erachter dat de tocht op de camping begon.

Alleen wifi in het restaurant of bij de receptie.

Mooie grote schone stacaravans met voldoende dekens.

Ook een grote oven is aanwezig.

Naar Londen geweest met de trein vanuit Rochester.

Trein deed er meer dan een uur over. Waarschijnlijk als je reist naar station Victoria gaat het sneller dit hebben we 1x vanaf de terugreis gedaan dan ben je er in 45 min. Kinderen tot 10 jaar zijn gratis.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prima stacaravan

Stef1970
24-10-2015
  • Activiteiten6

Allhallows is echt een stacaravanpark, voor een kampeergevoel moet je hier niet zijn. Wij hadden een prima, ruime stacaravan met cv in alle ruimten die het prima deed. Kleine supermarkt en klein zwembad aanwezig. Receptiemedewerkers en security waren zeer vriendelijk. Park voldoet om vanuit hier uitstapjes te maken. Wij zijn naar Canterbury, BlueWater en Londen (trein vanuit Strood) geweest. Restaurant Haven met kleine kaart ook prima

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Waardeloze service

Linda
5-8-2015
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Wij hebben een slechte ervaring met dit vakantiepark. Hadden geboekt voor de meivakantie maar er was wat misgegaan met de tweede termijn betaling. Het park zat ondertussen vol en hadden dus geen accommodatie en wij kregen onze 60 pond aanbetaling niet terug. We zijn ook onvriendelijk te woord gestaan. Men laat je steeds terugbellen maar uiteindelijk is het verhaal steeds wij geven geen aanbetaling terug. Geen aanrader dus!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Prima

Carla
25-7-2015
  • Onderkomen10

Een prima en schoon park, vriendelijke receptie. We hebben wel slechtere parken in Engeland gehad. Geen strand aanwezig. Prachtige goed ingerichte caravan, vrij nieuw. Kleine supermarkt op de camping redelijke voorzien. Boodschappen gewoon onderweg meenemen.

Gereisd met partner in juni 2015
  • Onderkomen8

Het is geen park om een week op door te brengen, maar voor bezoeken aan o.a. Londen en Canterbury is het de perfecte uitvalsbasis. De caravans zijn groot, schoon en keurig ingericht. Veel beter dan in vergelijkbare Franse vakantiehomes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Allhallows Leisure Park in Rochester , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Allhallows Leisure Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.