Reviews over Ramsgate

Leuk klein hotel

Bas,
    27-9-2013

Leuk klein hotel met gezellige lounge, vriendelijk personeel en mooi uitzicht. Kleine en gehorige kamers horen bij Engelse hotels lijkt het. Onverwacht goede tv met veel zenders.

Goed full english ontbijt en leuke extra's als koekjes met kaas in de avond.

Zeker een aanrader, aangezien de prijs ook prima is. Veel trappen dus niet voor mensen die slecht ter been zijn.

Prima Hotel

Nico,
    8-7-2012

Met de personeelsvereniging van het werk enkele dagen in dit Hotel `gebivakkeerd`. Er is niets mis mee met het hotel. Kamers waren goed en werden zeer goed schoon gehouden. Ontbijt is redelijk, alhoewel soms alles opwas en je moest wachten op aanvulling. ´s-Avonds kon je nog in het hotel wat drinken. Beneden in het dorp een zeer gezellige Pub, zeker een aanrader. Sta je leuk te babbelen met de `locals`.

Echt Engels

Sinclair,
    20-11-2011

Echt Engels hotel, vriendelijke ontvangst, goed eten (veel keus) en een leuke bar!

De kamers; ja, het is een heel oud hotel, de vloeren kraken, je kan de buren soms horen, maar perfect schoon en een goede badkamer.

Mooi hotel

rtvd,
    9-5-2011

Het is een prachtig hotel; met een mooi torentje. Het ligt boven op de klif aan de ene kant van de weg terwijl de pub aan de andere kant van de weg ligt. Deze is via een tunneltje te bereiken. Naast deze pub ligt overigens nog een prachtige pub, met een groot, prachtig terras met uitzicht over de zee. En goed eten. De kamer was netjes en schoon maar wel krap; de badkamer daarentegen was mooi ruim. Er zijn volldoende en gratis parkeerplaatsen beschikbaar. De (jonge) dames van de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

goeie stopplaats voor een doortocht

chris,
    18-4-2010

we hebben hier 1 nacht geslapen en wat de kamer en de netheid betreft is er echt niets op aan te merken maar het ontbijt was een ware ramp geen koffie meer geen broodjes echt wel het werd uitgevochte toen er iets aangevuld werd wagens de schaarste ....

Ramsgate scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews