Hotel Stattons

Hotel Stattons

We hebben een aantal aanbieders voor Stattons voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Stattons in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super mooie kamer!

monique sluis
10-9-2010

1 nacht hier geslapen, wij hebben via internet geboekt, de kamer was behoorlijk afgeprijsd, in het naseizoen is er overal voldoende aanbod. Echt een hele mooie kamer, niet groot maar heel netjes en schoon. Hotel eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam. Jammer genoeg geen full english breakfast maar de vers afgebakken croissants, toast en voor engelse begrippen goede koffie. Enig min puntje is dat het matrs aan vervanging toe is. Dat was niet super comfortabel. Eettip, Sopranos, heel geinig italiaans restaurantje, heen gegaan op advies van hotel eigenaar en heerlijk gegeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stattons in Portsmouth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stattons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stattons scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.