Hotel Hilton Portsmouth

HotelWeer vandaag23°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Portsmouth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hilton Portsmouth in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2007

Mooie ruime kamers

Eric Goyvaerts
28-8-2007

Mooie ruime kamers. Erg lekker buffet bij diner.Lekker en uitgebreid ontbijt ontbijt. Buiten centrum vlakbij drukke autoweg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Portsmouth in Portsmouth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Portsmouth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Portsmouth scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.