Vakantiepark Church Farm Holiday Village

7.1Goed

• 6.5Onderkomen
  • 6.5Activiteiten
  • 5.9Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Church Farm Holiday Village voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

23 reviews over Vakantiepark Church Farm Holiday Village

• 2018
    7N25-07-2018

Fijne locatie

De sta- caravan was netjes, maar doordat we een 6 persoonscaravan kregen (we gingen met 4P) was het wel wat krap. De extra kamer nam veel ruimte in beslag. Ook stond onze caravan midden tussen de andere caravans. Om een beetje privacy te houden hielden we de gordijnen constant dicht. Gelukkig is er in de omgeving heel veel te doen en zijn we niet veel in de caravan geweest. Volgens de website is er geen wifi aanwezig, maar dat bleek toch zo te zijn. Schijnt niet bij alle sta - caravans zo te zijn. Het zwembad is netjes. Fijn dat je ook buiten kunt zwemmen en de kinderen waren erg blij met de glijbaan in het zwembad. Tips: dagje Brighton, Windsor, Legoland (ga via de grote wegen dit is om maar ga je binnendoor dan doe je er heel lang over en dit rijdt niet prettig en koop Kellogs cornflakes met de aanbieding sticker erop, dan krijg je het tweede kaartjes gratis).

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Erwin & Nicole28-07-2017

Prima park met een zeer goede ligging

Dit vakantiepark heeft iets meer zijn best gedaan om de locatie wat sfeer te geven. Er zijn heggen en struiken en veel wegen zijn eenrichting, waardoor er minder verkeer langs je caravan komt. De minimarkt heeft een goed assortiment, maar wij deden voornamelijk boodschappen in Bognor Regis. De caravan zelf was erg ruim en netjes, voorzien van oven, aparte grill, magnetron, grote koelkast en aparte vriezer met 3 laden. Het binnenzwembad was wat klein, maar voldeed. Het buitenbad is ook niet groot, maar fijn dat dat er is. De Fish & chips bij het afhaalrestaurantje was niet heel denderend en de porties waren echt veel te groot. Wij zijn oa naar Stonehenge geweest (1,5 uur rijden), Chichester, Paulton's park en Bognor Regis. En er is nog zoveel meer te zien en te doen, dat we zo weer terug zouden gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Winters07-05-2017

Mooie uitvalsbasis voor omgeving

Prima uitvalsbasis voor bezoeken in omgeving. Mooi gelegen aan kust. Groot (massaal) park (400 a 500 stacaravans) maar in meivakantie daar geen last van gehad. Leuk voetbalveld voor de kinderen en zwembad natuurlijk. Caravan was ruim (voor caravan begrippen) Bedden waren te kort en lagen niet lekker. Veel uitstapjes in omgeving gedaan en gecombineerd met 2 dagen Londen, was voor ons super.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 8Astrid05-09-2016

Mooi park!

Church farm us een leuk park met mooie, compleet ingerichte caravans van alle gemakken voorzien.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Pieter21-07-2015

Goede plek voor bezoek zuidkust Engeland

We hebben hier een fijne vakantieweek gehad met mooie uitstapjes naar Portsmouth (historic dockyard), Stonehenge, Arundel (kasteel), Chichester en Brighton. Vakantiehome was ruim en netjes. Het park is helaas zoals alle Engelse vakantieparken saai opgezet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7 R V D BEEK04-05-2013

sobere inrichting van het park ,mooie omgeving

alles voor mekaar op dit park,alleen staan alle caravans strak op een rij . pluspunt is als je aankomt zijn de bedden al opgemaakt, zonder er extra voor te betalen. personeel vriendelijk en behulpzaam. zwembad kon wat groter .

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 5Harm26-05-2012

Saaie opstelling, mooie omgeving

Weinig fantasie bij inrichten van park: carravans op een rijtje met ertussen gras en asfalt paden.

Gras / tuin netjes onderhouden en opgeruimd

Het leisure centre is alleen te betreden via een toegang die door een gokhal loopt. Hierstaat een bouncer alsof het een hefstige nachtclub betreft. Erg onplezierig.

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8Thomas-00720-01-2012

Leuk park!!!

Church Farm is een heel leuk park voor gezinnen, er is namelijk veel entertainment! De accommodaties zijn prima alleen is het wel zo dat er niet veel buiten gezeten kan worden en dat is dus wel jammer. Verder een prima park op, wat mij betreft, de A-locatie aan de zuidkust van Engeland.

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 7Thomas-00716-01-2012

Leuk vakantiepark!

Dit park is zeker de moeite waard voor diegene die de kust van Zuid-Engeland ook willen verkennen. Uw achterdeur kan namelijk zo in de duinen of het reservaat zijn!

Goed onderhouden stacaravans en nog best ruime kamers (niet verwacht)!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 7fam. Driessen25-08-2010

Goede plek om te overnachten

Het park is erg groot, waardoor je ook ver van alle fasciliteiten kunt af komen te liggen. Het mobil home was erg luxe en van alle gemakken voorzien. (normaal verblijven we in appartementen, maar dit was hiermee te vergelijken) We hadden al op zoover gelezen dat we niet veel groen moesten verwachten en dat bleek ook zo. Het binnenzwembad was dusdanig klein (en de openingstijden waren beperkt) dat we dat hebben overgeslagen. Het restaurant was groot en er was een zaal, waar entertainment was. Echter voordat je dit kon bereiken moest je door een "gokhal". Hier werden de jeugdige, vooral Engelse, ingewijd in het verslaafd raken aan een gokkast... Echter als je je caravan gewoon gebruikt als uitvalbasis, na het rondkijken door het prachtige Zuid-Engeland, dan is het een prima plek. Londen is vanuit Chisester (dat vlakbij ligt) prima te bereiken per trein/metro! Onze vakantie was erg goed bevallen.

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010