Hostel YHA Oxford

Hostel
Weer vandaag23°

We hebben een aantal aanbieders voor YHA Oxford voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel YHA Oxford in het Nederlands

aanrader voor enkele dagen Oxford

Gigi
17-1-2010

Zijn er met een grote groep geweest. Kamer was netjes en had een eigen, nette badkamer. Ontbijt was zeer uitgebreid, combinatie van continentaal ontbijt met Engels ontbijt. Aanrader voor een paar dagen Oxford!

Gereisd Met vrienden in december 2003

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel YHA Oxford

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel YHA Oxford in Oxford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel YHA Oxford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.