Pension The Sportsview

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor The Sportsview voor je op een rij gezet:

1 review over Pension The Sportsview in het Nederlands

Leuk pension vlakbij het centrum

Femke
12-6-2011

Prima pension, leuk ingerichte kamers. We hadden een kamer met badkamer geboekt. De badkamer was niet groot maar schoon en voldeed prima. De kamers bevinden zich in drie panden, de receptie is in het middelste pand. Helemaal beneden is alles opengebroken, zodat je vanuit alle panden bij de ontbijtzaal kunt komen. Het English breakfast wordt ter plekke voor je klaargemaakt. Auto kun je parkeren bij het hotel, er zijn echter niet heel veel plaatsen. Binnen een kwartier (te voet) ben je in het centrum van Oxford.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension The Sportsview in Oxford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension The Sportsview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension The Sportsview scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.