7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Oxford voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Premier Inn Oxford in het Nederlands

Uitstekende prijs/kwaliteit

johan
12-2-2013

Premier Inn hebben we voor de 2 de maal bezocht en dit is weerom een goede keuze geweest. Propere kamer met de nodige basisvoorziening. Een minpuntje was het 4 de bed dat op de grond lag en wat kort was, maar het lag wel lekker. Het ontbijt is typisch engels en "good value" met een ruime keuze. Het avondmaal is facultatief te nemen, maar zeker aan te raden. Weerom goede prijs/kwaliteit en een vriendelijke, snelle bediening. Dat deze formule aanslaat blijkt uit het grote succes en de bijna verplichte reservering om zeker plaats te hebben. De kamers zijn netjes en voorzien van alle comfort.

Extra kussens, thee en koffie op de kamer,.....Kortom een ideaal hotel voor een kort verblijf van 1 à 2 dagen.

Vraag wel steeds een tweede toegangskaart omdat je verlichting uitvalt als je de kaart verwijderd uit de toegangsgleuf in de kamer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Goed hotel

Jan
3-10-2011

Goed hotel, ruime parkeerplaats voor 3 hotels tegelijk. Schone kamers die er netjes uitzien.

Gezellige bar en een uitstekend eettent. Heerlijk geslapen in prima bedden. Sfeer gemoedelijk. Ontbijt prima verzorgd.

Gereisd met vrienden in september 2011

Prima hotel buiten centrum van Oxford

Walter
10-8-2011

Twee nachten verbleven met kinderen. Vierde bed was netjes opgemaakt bij aankomst. Ontbijt in naast gelegen restaurant was zeer uitgebreid. Nadat er problemen waren met toilet in eerste kamer, kregen we een andere kamer voor de tweede nacht aangeboden. Dus prima service.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Goed voor een nachtje

Fam de Haan
16-5-2011

De bedden zijn behoorlijk hard, daar moet je tegen kunnen. En de kussens eigenlijk te plat voor de hardheid van het matras. Je ligt OP bed ipv IN bed.

Het is er ERG gehorig, de plafonds/vloeren zijn van hout kennelijk, dus je hoort je bovenburen lopen, praten, lachen, de tv enz. Kan zeer minder prettig uitvallen als je pech hebt.

Het ontbijt is matig. Roerei waterig, champignons waterig en totaal smakeloos, worstjes zwart gebakken, rommelig, onverzorgd.

Het personeel weet ook niet veel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Oxford in Oxford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Oxford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.