ZorghotelWeer vandaag16°5°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Macdonald Randolph voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Macdonald Randolph in het Nederlands

2008

Mooi Hotel, midden in het centrum van Oxford. Recht tegenover het Ashmolean museum (gratis toegang). Service is prima, ze hebben zelfs een ouderwetse concierge, die je overal wel bij wilt helpen. Was er voor werk en Hotels in Oxford zijn duur, dus kan niet echt de prijs/kwaliteit beoordelen. Eten, heb ik vanwege de ligging, in de omgeving gedaan en niet in het Hotel (ze zijn er wel trots op dat ze een tijd geleden 2 roses hebben gekregen)...

Gereisd alleenreizend in februari 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Macdonald Randolph in Oxford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Macdonald Randolph zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.