Vakantiehuis Gatekeepers Lodge

1 review over Vakantiehuis Gatekeepers Lodge in het Nederlands

Droomhuisje in Zuid-Engeland

Michiel
31-5-2010

Wij waren er met kinderen, de inrichting is daarvoor redelijk, maar vooral de enorme tuin (echt enorm) maakt het een fantastisch plek. Het huisje is schilderachtig, ligt aan de oprit naar een landgoed, door de muur om het landgoed is de weg niet te horen. Eigenares is bijzonder vriendelijk, winkels zijn op loopafstand.

Groot voordeel van de lokatie is dat je veel leuke plekken (Oxford, Winchester, Stonhehenge) Kunt berijden, maar niet in een duur toeristisch gebied als het New Forest zit.

Aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Gatekeepers Lodge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gatekeepers Lodge in Old Alresford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gatekeepers Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.