Kleine hotelsWeer vandaag28°11°
Hotel The Vineyard At Stockcross

We hebben een aantal aanbieders voor The Vineyard At Stockcross voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Vineyard At Stockcross in het Nederlands

2006

Het hotel ligt naast de golfbaan, heeft een formele bar te

Christa
3-10-2006

Het hotel ligt naast de golfbaan, heeft een formele bar (waar echter wel alles te krijgen is) en zeer ruime en superschone kamers. De kamer die voor mij was gereserveerd had zelfs 2 LCD televisies en 2 DVD spelers...

Gereisd Zakelijk in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Vineyard At Stockcross in Newbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Vineyard At Stockcross zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.