Hotel Mercure Newbury Elcot Park

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Newbury Elcot Park voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mercure Newbury Elcot Park in het Nederlands

heerlijk rustig gelegen oud landhuis

c_branje
31-1-2011

Oud landhuis dat tot hotel verbouwd is. Geen lift, wel monumentale trap met witte smeedijzeren leuning. Prachtige grote hoekkamer met uitzicht de ene kant op naar de tuin en de andere kant tot ver weg het mooie heuvellandschap. Loeiheet verwarmd handdoekenrek op de badkamer. Diner in het restaurant was heerlijk, het ontbijtbuffet de volgende ochtend ook. Veel keus.

Gereisd Met partner in Thu Jun 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Een verblijf in Elcot Park is voor ons thuiskomen ! In een

Agnes Vlasblom
31-8-2007

Een verblijf in Elcot Park is voor ons thuiskomen ! In een schitterende omgeving gelegen hotel vv alle gemakken! Vriendelijk personeel , goede kok dus heerlijk gegeten. We gaan er minstens 2 x per jaar een dag of 5 heen ! Je kunt er wandelen in de buurt en de plaatsen Newbury en Hungerford zijn ook een bezoek waard!

Gereisd Met partner in juli 2007

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Newbury Elcot Park in Newbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Newbury Elcot Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.