Camping Foxhunter Holiday Park

CampingWeer vandaag13°10°
Camping Foxhunter Holiday Park
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Foxhunter Holiday Park voor je op een rij gezet:

8 reviews over Camping Foxhunter Holiday Park in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie camping, prima omgeving!

Mandy
6-8-2018

Foxhunter Holiday Park wil graag een club zijn. Op zich merk je dat niet zo, behalve 's avonds wanneer de Engelsen dressed-up naar het restaurant gaan. Het heeft een wat chiquere uitstraling dan andere campings. Het is een groot stacaravan park met mooie, schone, maar ietwat aan de kleine kant accommodaties in een mooie omgeving. Zelf waren we hier een week en 4 dagen ervoor waren we in een andere meer heuvelachtige omgeving. De camping ligt ongeveer 45 minuten van Dover en de omgeving is wat vlakker dan bijv. in Somerset. We zijn vanuit Foxhunter Park met de trein (1 uur en 15 minuten) naar Londen geweest, hebben Canterbury bezocht (parkeer je auto net buiten de stad en reis per bus verder!) en de drie stadjes in de omgeving (Broadstairs, Ramsgate en Margate). Prima uitvalsbasis dus. Ook hier vriendelijk personeel.

Leuke vakantie gehad!

Sandra
23-9-2017

Caravan was helemaal prima. Camping wordt heel goed onderhouden. Leuk zwembad (klein), met lekker warm water. Restaurant/bar was heel modern. Zaterdagavond lekker druk, volgens mij met veelal locals.

Tips: bootje varen in Canterburry, fietsen met gids in Londen, Dreamland in Margate, Quex Park Birchington.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Vakantiepicture
1-1-2014

receptie erg vriendelijk oplossing gericht bij klachten.

bedden iets minder maar de prijs was er ook naar.

veel te doen in omgeving.

Nooit meer

Demeter
22-1-2012

De dames bij de receptie waren erg aardig. We hadden een 4 persoons caravan helemaal onder de bomen. De tegels waren groen en je gleed zo uit. Nadat we hadden geklaagd kregen we een z.g.n Gold 6-persoons caravan. Jammer genoeg konden we ook bij de caravan moeizaam lekker in de zon zitten. In de ochtend gingen we voor het koffiedrinken ergens anders bij een lege caravan inde zon zitten. Ook hier allemaal populieren bomen waarvan de bladeren in de ochtend al het gevoel gaven dat het regende. Je krijgt er geen vakantiegevoel van. Je zit als je bij je caravan bent constant in de schaduw. Tuinstoel kunnen geen volwassen op zitten. 's-Nachts hebben we veel overlast gehad van de jeugd op de camping, doordat de veelal jonge kinderen zeer laat laat bed gaan. De verwarming moest constant branden omdat het door de schaduw anders erg koud was in de caravans. Het zwembad was mooi,doch de z.g.n. health spa was groen van de aanslag. De caravan was eg schoon en we zijn zeer correct behandeld.

Vakantiepark

Berry
1-8-2011

Groot vakantiepark, met alleen maar stacaravans. De meeste waren hiervan niet bezet.

Het zwembad is goed verwarmd (28 graden). Verder is er een goed restaurant bij de camping, een gokhal en is er iedere avond wel iets te doen.

De camping ligt ook makkelijk voor uitstapjes naar Londen (2 uur met de trein) Dover en Canterbury.

Leuk voor de rust

Claudi
23-7-2011

Leuke camping, maar erg rustig. Dit kwam ook doordat de vakantie in Engeland nog niet begonnen was. We hadden een fijne caravan incl. oven, magnetron. Prijs/ kwaliteit is er goed. Redelijk schoon, op het oog. We moesten van de bank een bed maken en als je dan de kussens er afhaalt, zie je dat er alleen voor het oog gepoetst is. Uitklapbed is ook niet erg geweldig. Zwembad, niet gebruikt (weersomstandigheden). Klein speeltuintje maar wel leuk. Bij ons was de winkel nog gesloten (en animatie was er ook niet). Restaurant niet gebruikt. Op 2.2 km is de dichtsbijzijnde buurtsuper. Iets verder rijden, grote supermarkten (24 u per dag open Maar vanaf deze week iedere dag BINGO (dus we hebben niets gemist).

Leuke stadjes in de buurt (Chatham, Canterbury) Zijn naar Londen geweest, Auto Chatham (45 min), daarna trein (45 min) (40 euro, 5 personen en heel de dag in Londen reizen).

Top vakantie gehad, erg veel weg geweest! Mooie omgeving/ kust. Erg vriendelijke mensen.

Vriendelijk en zeer verzorgd

Familie de Klein
6-6-2010

Vriendelijk park, zeer schoon en verzorgd, mooie caravan die ook al zo schoon was. In het voorseizoen is het restaurant niet alle dagen open en ook het winkeltje alleen in het weekend, op zich niet erg want in het nabijgelegen dorpje is alles te vinden, alleen handig om te weten als je arriveert. Mooi zwembad, ook op niet zo'n mooie dag was het goed verwarmd. Ligging dicht bij de kust maar ook vlakbij culturele uitstapjes, en maar een half uur van de ferry in Dover !

mooie camping vlak bij het strand

fam E A schut
4-5-2009

Fox Hunter caravan park is een mooi park met sta caravans. het ligt vlak bij het strand, wordt goed onderhouden en is leuk voor kinderen.

Wij hadden een zilver-caravan erg netjes en mooi.

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Foxhunter Holiday Park in Monkton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Foxhunter Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.