Hotel Hilton Milton Keynes

Hotel Hilton Milton Keynes

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Milton Keynes voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Hilton Milton Keynes in het Nederlands

Rustig hotel net buiten de stad. Moeilijk te bereiken (eigen auto aan te bevelen). Er is geen infrastructuur (supermarkt, bar, restaurant) op loopafstand. De kamers zijn oud en moeten gerenoveerd worden, maar schoon, met goede verwarming en ramen, die je kan openen. Het hotel is eerder geschikt voor een kort verblijf.

Hilton in de UK is niet noodzakelijk hetzelfde, als men bijvoorbeeld van Duitsland kent - om van Azië nog maar te zwijgen. Omdat het aanbod aan hotels in deze 'kunstmatige' stad echter zeer beperkt is, is het Hilton nog steeds de beste keuze.

Hilton, First Class Hotel?

17-9-2012

Hilton, een wereldberoemde First Class hotelketen? Dit hotel heeft op geen enkele manier deze naam verdiend, het badkamerplafond is beschimmeld, de vloerbedekking in de kamer is slechts ten dele gestofzuigd en muren waaraan iets tussen sinaasappelsap en bier in naar beneden gelopen is...

De naam is Programm!

16-9-2012

in ieder geval moet je bij het uitchecken de rekening controleren, want bij ons, acht personen, hadden ze hier en daar iets op de rekening geschreven dat we niet gebruikt hadden. Het hotel is meer dan oud. Als je hygiëne wil, moet je er extra voor betalen. Het begint bij de vuile ruiten in de gemeenschappelijke lobby en het eindigt in de niet zo goed schoongemaakte kamer. Het ontbijtbuffet was wel in orde, maar er was geen ober die de tafel kwam afruimen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Milton Keynes in Milton Keynes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Milton Keynes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Milton Keynes scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.