Milton Keynes

We hebben een aantal aanbieders voor Milton Keynes voor je op een rij gezet:

vakanties Milton Keynes

We hebben een aantal aanbieders voor Milton Keynes voor je op een rij gezet:

Reviews over Milton Keynes

Goede optie voor Milton Keynes.

8-9-2013

Hilton in de UK is niet noodzakelijk hetzelfde, als men bijvoorbeeld van Duitsland kent - om van Azië nog maar te zwijgen. Omdat het aanbod aan hotels in deze 'kunstmatige' stad echter zeer beperkt is, is het Hilton nog steeds de beste keuze.

Gereisd anders in september 2013

Vreemde kamers

A,
    25-8-2013

Dit hotel doet gezellig aan, goede bediening in het restaurant met 's morgens Full English Breakfast. Alleen de kamer die ik had vond ik erg raar, beneden kwam je binnen met een bankje waar je ook je koffer kon laten en op de eerste verdieping was het bed. Als je alleen bent voelt het niet veilig aan.

Gereisd zakelijk in september 2006

Prima budget hotel

wanda_hoos77,
    31-8-2012

Het hotel is makkelijk te bereiken en er is gratis parkeer gelegenheid voor het hotel. De kamers zijn eenvoudig maar compleet ingericht en ook de badkamer was netjes en schoon. Gratis wifi en veel televisiezenders. Enige minpunt bij dit hotel is dat je echt vroeg op moet om er zeker van te zijn dat alles er voldoende is bij het ontbijtbuffet. We hebben een aantal keer gehad dat er eigenlijk bijna geen keuze meer was. We zullen zeker opnieuw van deze keten gebruik maken maar dan wel ergens anders gaan ontbijten, dat hebben we al eens gedaan en dat beviel prima.

Gereisd met partner in augustus 2012

Prima hotel in centrum Milton Keynes

Jan,
    15-8-2012

Hotel op 800 m van station in een zakenbuurt. 10 verdiepingen. Wij hadden een (hard)tweepersoons-bed + eenpersoonsbed op de kamer. Schoon en netjes en nog voldoende ruimte. Vriendelijk personeel. Hotel staat in rijtje van meerdere hotels met aan de achterzijde een plein met restaurants en overige horeca. Uitzicht aan de zijkant beperkt. Er is een laag ligbad in de badkamer of zo u wilt een hoge douchebak. Het ontbijt is uitstekend, zowel Engels als continentaal. De haardroger zit vast in de bureaula. Hotel heeft geen eigen parkeerplaats wel betaald parkeren in de omgeving. Er is een goede spoorverbinding met centraal Londen. Aan de achterzijde van het hotel zit Starbuck's

Gereisd met partner in augustus 2012

basic maar goed

J.,
    5-12-2011

Erg basic allemaal, maar de hond mocht mee (tegen bijbetaling) en de accommodatie was schoon.

Gereisd met vrienden in januari 2008
Milton Keynes scoort een 6,4 uit 10, op basis van 5 reviews