Reviews over Midhurst

Uitstekend

Rinus,
    30-10-2011

Het hotel is gevestigd in een 14e eeuws coachhouse en is dan ook bijzonder sfeervol, het is gelegen op een rustige locatie nabij het centrum van Midhurst.

De service is uitstekend, er is een goed restaurant en ontbijt en diner waren dik in orde, voorts is het goed toeven in de gezellige bar bij de open haard.

Fantastisch is het grote verwarmde zwembad inclusief een uitgebreide fitnessruimte compleet met sauna, Turks stoombad en bubbelbad, men kan als gast van al deze voorzieningen kostenloos gebruik maken.

De kamers zijn van alle comfort voorzien, het enige nadeel is voor sommige kamers dat er soms lage deuren zijn, dit door het historische karakter van het pand, voor lange gasten is het dan wel oppassen voor het hoofd.

Er is ruime gratis parkeergelegenheid op het terrein van het hotel.

De kamerprijs is niet laag maar gezien de vele voorzieningen die inclusief zijn, lijkt me de prijs/kwaliteit in een goede balans.

Alles was fantastisch! Niets op aan te merken.

fam. Smit en Hazenoot,
    6-8-2011

Halfway Bridge Inn in Midhurst is zeer aan te bevelen als verblijf (hal, zitkamer, badkamer en slaapkamer), maar ook voor ontbijt (van full Englisch tot semi continental) en het diner. Een uitstekende kaart.

We hebben genoten van de oude, mooi verbouwde stallen als verblijf en het mooie restaurant met heel veel oude kenmerken.

Toffe Inn

Black Cat,
    24-1-2011

Fijne Inn met een zeer goede ligging om veel te bezoeken. Lekker eten in de pub van de Inn. Gerenoveerd in 2010. Indien je niet teveel geld wilt spenderen is het zeker een aanrader maar het is geen luxe hotel, het blijft een typische engelse inn.

Rustig plekje

Jeroen77,
    3-1-2011

Heerlijk om een romantisch weekendje ver weg van de bewoonde wereld door te bregne. Hotel met veel karakter en heerlijk eten. Goede wijnkaart. Prijs/kwalitet staat niet helemaal in verhouding.

leuk hotelletje...

J&J,
    28-8-2009

Stonemasons Arms ziet er leuk uit eten goed heel vriendelijk

kamer leuk maar ze hebben daar een werkster nodig want het is niet erg schoon

voor een nacht kon het net.

Midhurst scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews