Hotel Premier Inn Margate

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Margate voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Premier Inn Margate in het Nederlands

Prettig geprijst prima doorsnee "hotelketenhotel"

Mary de Blij
7-9-2013

Na de boottocht overnacht in het Premier Inn. Een goeie uitvalsbasis, dit weinig spannende prima hotel, handig gelegen aan de gezellige baai.

Nette kamer, heerlijke bedden en een lekkere douche, vriendelijke ontvangst, grote parkeerplaats. Eten is stukken minder, flauw, lauw, maar een pastry of een fish and chips in een gezellig straatje of een pub, waarvan er genoeg zijn, is wel zo leuk.

Ondanks het eten geef ik het Premier Inn vanwege de vele pluspunten een 8.

Het ontbijt was misschien niet mijn smaak maar ik vond het toch wat sober. Veel zoetigheden. Wel bruin brood!

Kamers prima. Groot bed + tv. Schoon. WiFi is schandalig duur, hebben we dan ook niet gedaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Margate in Margate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Margate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.