Camping Tanner Farm Park

8 reviews over Camping Tanner Farm Park in het Nederlands

Fantastisch!

Fam. de Groot
1-8-2018

Afslag naar de camping staat wel aangegeven maar je rijdt er gemakkelijk voorbij en keren is lastig. Aanvankelijk is de toegangsweg wat smal maar dan ontvouwt de camping zich letterlijk voor je ogen. Wat een ruimte! Ook de kampeerplekken zijn super ruim, nog nooit meegemaakt. Sanitair is prima. In de omgeving veel te bezoeken.

In juli/aug 14 dagen geweest. Deze camping is zeer ruim opgezet. Zeer veel ruimte om je heen. Rond de camping akkerbouw, fruitbomen een leuk beekje: heerlijk. Sanitair is goed en schoon. Ontvangst is vriendelijk. Dieren bij de camping: vogels, varkens, paarden, geiten. Voor kinderen is er een enkel speeltoestel, maar er is veel ruimte om te fietsen te vliegeren criquet te spelen en om in de bosjes rond de camping te spelen. Veel engelsen wat nederlanders en verder nauwelijks buitenlanders. Ligt redelijk centraal in Kent om uitstapjes te maken. ook goede plekken voor grote campers en caravans. De inrit naar de camping is vrij smal. rustig rijden. Kleine campingwinkel, geen cafe/restaurant.

Regelrechte aanrader

9-8-2009

Deze camping heeft alles (rust, veel ruimte, speelvoorzieningen, goed sanitair, veel uitstapjes in de directe omgeving, handig met de trein vanuit Marden naar Londen), alleen een zwembad ontbreekt nog. Dan zou het helemaal perfect zijn. Camping ligt op een ruim uur vanaf de ferry.

Prima

HJ Jongkind
28-6-2009

Wat een heerlijke camping, mooi, ruim, lieve mensen! Aanrader

2008

mooie ruime camping

K.
9-9-2008

Het sanitair was erg nieuw, maar werd echt niet goed schoongemaakt, 1 x per dag even een veeg, vloer vies, kranen werden niet schoongemaakt, vaatdoekjes werden 1x (!) per week verschoond, dus die stonken echt. Verder geen activiteiten, maar we vermaakten ons zelf wel.

2006

zeer mooi gelegen, rustige familiecamping nabij vele bezienswaardigheden in Kent. Ruime plaatsen en zeer goed verzorgd sanitair

2005

Prachtig aangelegde camping met erg veel groen en veel natuur. Zeer grote plekken. Groot voetbalveld voor de kinderen en een mooi speeltoestel.Er waren ook boerderijdieren. (paarden, geiten, varkens, kippen en veel wilde konijnen) Ongeveer een uurtje van de ferry of kanaaltunnel. Sanitair netjes en schoon, goeie wasmachines en drogers.

Op aantrekkelijke afstand van Dover

c.camstra
    8-5-2005

Op aantrekkelijke afstand van Dover . Grote heuvelachtige camping met ruime plaatsen, deels seizoensplaatsen. Zeer verzorgd sanitair. Vriendelijke ontvangst. Kleine winkel.Station vlakbij met halfuursdienst naar Londen.Prachtige omgeving met fraaie stadjes, tuinen en parken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tanner Farm Park in Marden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tanner Farm Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.