Camping Pine Lodge Touring Park

Camping Pine Lodge Touring Park

1 review over Camping Pine Lodge Touring Park in het Nederlands

2008

op doorreis van ierland naar de eurotunnel in Folkestone,

van Vliet
18-7-2008

op doorreis van ierland naar de eurotunnel in Folkestone, kwamen wij om 21.15 bij de camping aan. Wij werden geweigerd, aangezien de campingbaas de regel hanteerde dat men voor 20.00 binnen moest zijn. Ongelooflijk om mensen rond die tijd weg te sturen, terwijl we konden zien dat er plek was.

Gereisd Met partner in juli 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Pine Lodge Touring Park

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pine Lodge Touring Park in Maidstone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pine Lodge Touring Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.