Hotel Marriott Tudor Park & Country Club

ZorghotelWeer vandaag16°10°
Hotel Marriott Tudor Park & Country Club
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Tudor Park & Country Club voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Marriott Tudor Park & Country Club in het Nederlands

Prima overnachting

Marja Retz-den Harder
2-9-2015

We hebben een fijn verblijf gehad in het hotel met een heerlijk ontbijt. Wel waren de drankjes erg duur.

Geweldig hotel

Henriette
15-7-2012

Via aanbieding touroperator, superdeal in dit mooie hotel met golfbaan en zwembad.

Erg mooi, comfortabel, compleet hotel

Sylvia
1-5-2012

Zéér vriendelijke staf, heerlijk ontbijt. Al hebben ze momenteel wel te kampen met wat personeelsprobleempjes en dat merk je hier en daar wel. Het ontbijt tijdens het weekend was werkelijk chaotisch. En de housekeeping heeft iets wat op mijn nachtkastje lag (een soort nachtbeugeltje), weg gemaakt. Helaas ontkennen zij en dus zit ik met de gebakken peren. Er is erg lichtvaardig met mijn klacht omgesprongen, ook door het management. Bijzonder jammer.

Maar heerlijke bedden, mooie omgeving, mooie kamers, mooie badkamer, mooie schone moderne faciliteiten.

Op het stoombad (bij het zwembad) na. Dat ruikt vreselijk muf (schimmel?) en is hard aan vervanging toe!

Heel erg mooi hotel.

Sabine
30-7-2011

Dit hotel is erg mooi om te zien. Kamers zijn schitterend, bedden zijn fantastisch. Personeel is vriendelijk, maar sommigen spreken echt slecht Engels. Het hotel heeft meerdere restaurants, jammer is dan dat je dwars door het ene moet lopen om bij het andere te kunnen komen. Eten is er heel goed.

Het lijkt niet kindvriendelijk (wij hebben geen kids).

Prachtige golfbaan. Wandelen in de omgeving kan ook prima, via de public footpaths, die staan netjes aangegeven. Ook een aantal leuke eetgelegenheden in het nabij gelegen Bearsted. De centrale ligging maakte het mogelijk om in ons weekje vakantie toch veel te zien.

Helaas maar 1 nachtje in verbleven

Baxxy
20-7-2011

Wat een super hotel!

Heeeeeerlijk geslapen. Mooie wellness area en goede ligging. Ook voor de Golfers natuurlijk ideaal. Vanuit mijn 'achtertuintje' zo de golfbaan op.

Vriendelijk ontvangst.

Ik was hier met een persreis, dus helaas maar 1 nachtje gehad. We kwamen laat aan in het hotel, maar werden ontvangen met heerlijke drankjes en broodjes/chipjes e.d.

Mooi hotel met goede service

Conny
8-5-2011

Het hotel ligt goed voor verschillende uitstapjes, ook Londen met de trein is prima te doen. Wij vonden het wel heel erg druk op alle wegen in de omgeving; je kunt er niet even lekker rond rijden.

Het hotel was echt super; mooie kamers, goed verzorgd ontbijt, zwembad met sauna, stoombad en allerlei luxe zoals badlakens, fohn, zakjes voor waskleding.

Personeel is heel vriendelijk en staat altijd voor je klaar.

Fraai gelegen mooi hotel

Tonny ( Nederland )
26-5-2010

mooi hotel, fris, schoon, heerlijke bedden, prima ontbijt, vriendelijk personeel.

belangrijk om te weten : bij inchecken wordt per kamer per nacht 50 Engelse ponden als waarborg gevraagd, bij inchecken te voldoen. Dit was bij onze boeking niet vermeld.

Hoewel mooi hotel is het niet echt sfeervol/gezellig.

Toch een prima locatie om terug te komen, de omgeving is ook geweldig.

Achter het hotel is een mooie golfbaan aangelegd, helaas lijkt dit ten koste te gaan van de bezoekers die er graag willen wandelen, dit is namelijk niet mogelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Tudor Park & Country Club in Maidstone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Tudor Park & Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.