Camping Hurst View Leisure

Camping Hurst View Leisure

1 review over Camping Hurst View Leisure in het Nederlands

Grote camping dicht bij zee

Gelissen-Van Damme
20-8-2011

Wij logeerden hier 5 nachten met de caravan. Het is een grote camping met plaats voor tenten, caravan, mobilhomes en stacaravans. Het sanitair wordt 2 maal per dag gekuist en is aangenaam. Je kan te voet naar zee, maar niet echt om te zwemmen, wel om krabbetjes te vangen. Je ziet the Isle of Wight aan de overkant. Vanuit Lymington kan je de overtocht naar het eiland maken. Er zijn mooie stranden in de buurt. Ideaal om the New Forest te ontdekken met zijn mooie heides en loslopende paarden, schapen, koeien. Om uitstappen meer naar het westen te maken (vb Dorchester) moet je wel tijd uittrekken want de wegen zijn redelijk druk.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Hurst View Leisure

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hurst View Leisure in Lymington, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hurst View Leisure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.