Reviews over Lymington

Huiselijk B&B

fikokevr,
    6-7-2012

In dit B&B komt de gastvouw in de ochtend een mand met vers gebakken broodjes en allerlei levensmiddelen brengen. Je kunt het in je eigen kamer, waar ook tafel en stoelen staat op eten. Geen gezamelijke eetzaal! Maar dit vonden wij heel apart en aangenaam. Ze vraagt hoe laat ze het ontbijt kan brengen.

1 nacht heerlijk geslapen en heerlijk gegeten

Ronschelling,
    10-3-2012

Heerlijk rustig hotel en heerlijk eten

Grote camping dicht bij zee

Gelissen-Van Damme,
    20-8-2011

Wij logeerden hier 5 nachten met de caravan. Het is een grote camping met plaats voor tenten, caravan, mobilhomes en stacaravans. Het sanitair wordt 2 maal per dag gekuist en is aangenaam. Je kan te voet naar zee, maar niet echt om te zwemmen, wel om krabbetjes te vangen. Je ziet the Isle of Wight aan de overkant. Vanuit Lymington kan je de overtocht naar het eiland maken. Er zijn mooie stranden in de buurt. Ideaal om the New Forest te ontdekken met zijn mooie heides en loslopende paarden, schapen, koeien. Om uitstappen meer naar het westen te maken (vb Dorchester) moet je wel tijd uittrekken want de wegen zijn redelijk druk.

Lymington scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews