Reviews over Liphook

Geweldig hotel

Marc,
    21-1-2017

Zeer luxe, stijlvol hotel met alle faciliteiten zoals spa, wellness, sauna, zeer grote en moderne fitnessruimte welke uitgebreider is dan de gemiddelde Basic Fit. Mooie ruime kamers met goede sanitaire voorzieningen. Zeer schoon, erg netjes en mooi aangelegd.

Eten in het restaurant is behoorlijk prijzig maar er is ook nog de Sportsbar met een goede keuken oa Indiaas en Italiaans gecombineerd met nette prijzen.

Ontbijt is, zeker voor Engelse begrippen zeer uitgebreid. Uiteraard ook met typisch Engelse gerechten zoals de bonen en worstjes maar ook veel brood, kwark en veel vers fruit.

Op maandag en dinsdag zijn de prijzen hier aanmerkelijk lager dan in het weekend, scheelt meer dan de helft.

Het hotel beheerd oa een groot golfterrein waar je mooi uitzicht op hebt. Het is schitterend aangelegd.

Tweemaal hier zakelijk gelogeerd en ik ben voornemens om hier ook prive terug te keren, geweldig mooie omgeving en op half uurtje rijden van Porthsmouth.

Aanrader!!!!